AneM1365380603 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1231014112' post='4054716] Hehe! Vi må veie både oss selv og ungene nå etter jul. Gjøre opp status for alle i familien ;-) Jeg veier ikke familien så ofte, men de blir målt svært så regelmessig Mannen min kjøpte meg en måler som helsestasjonen bruker pga min interesse for det. så slipper jeg å streke opp veggene 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 ''Ungene synes jo det er stas med store føtter til de når en viss alder ;)'' Mine synes det er råkult å leke med badevekta! Her om dagen sa jeg noe om at man bygger muskler av å trene og da var det frem med noen vekter med en gang og de sjekket etter å ha løftet dem 5 ganger hvor mye muskler de hadde bygget. *Hehe* He he. Skikkelig optimister 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg veier ikke familien så ofte, men de blir målt svært så regelmessig Mannen min kjøpte meg en måler som helsestasjonen bruker pga min interesse for det. så slipper jeg å streke opp veggene hehe! Smart. Har aldri fulgt med skikkelig etter at de passerte 18 mnd, men skostr sitter som spikret ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ja men det er jo slik mi ligger an også da, enda hun er jente;-) Hun har jo str 19 nå rett før 10 mnd, og sikkert 20/21 ved ettårsdagen! Min samboer bruer også str 46, men jeg håper inderlig ikke jenta mi kommer dit noen gang;-) ca 2-3 str har han vokst i året tror jeg sånn ca fra han begynte med sko, så å vokse 2 str bare fram til rundt 1 årsalder tviler jeg på at ho gjør. Da har ho flytebrygger før ho er 4 :-) Nå er han 6 og bruker 34 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Kjøpte du forresten ordentlige sko til henne da hun var 10 mnd? Gikk hun da? Og en ting til... Hun blir ett i beg av mars, og går sikkert rundtomkring de tidene. Hun skal ikke i barnehage til våren. Kommer hun da til å trenge vinterstøvler? Eller bruker man slike fotplagg som man gjør før de lærer å gå - når de er ute og aker og slikt? Hun gikk da hun var 10 mnd, ja. Begynte i bhg samtidig. Så da fikk hun ordentlige sko. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1231014532' post='4054744] hehe! Smart. Har aldri fulgt med skikkelig etter at de passerte 18 mnd, men skostr sitter som spikret ;-) Jeg er ikke helt sikker på skostørrelsene til ungene, men tror hun på 3,5 år bruker 26/27, hun på snart 6 år bruker str 30, han på snart 11 bruker 36, og 13-åringen str 38. Den eldste er ikke fornøyd med at hun bruker større sko enn si mor. Hun har ikke så lange føtter, men de er brede. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 ca 2-3 str har han vokst i året tror jeg sånn ca fra han begynte med sko, så å vokse 2 str bare fram til rundt 1 årsalder tviler jeg på at ho gjør. Da har ho flytebrygger før ho er 4 :-) Nå er han 6 og bruker 34 Store føtter på han også 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Store føtter på han også Ja, har nok arvet sin far :-) Problemet jeg har hatt med eldstejenta er at nå er det bare kjedelige damesko å få tak i til ho, så ho går bare i joggesko, vil jo ikke være dame i en alder av 12 da ho er mest opptatt med å leke :-))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg er ikke helt sikker på skostørrelsene til ungene, men tror hun på 3,5 år bruker 26/27, hun på snart 6 år bruker str 30, han på snart 11 bruker 36, og 13-åringen str 38. Den eldste er ikke fornøyd med at hun bruker større sko enn si mor. Hun har ikke så lange føtter, men de er brede. NN er like gammel som din snuppe, og bruker 25-26 nå. Hun har samme på lengde som gutta, men er nok hakket bredere enn brødrene både i kropp og fot. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 ca 2-3 str har han vokst i året tror jeg sånn ca fra han begynte med sko, så å vokse 2 str bare fram til rundt 1 årsalder tviler jeg på at ho gjør. Da har ho flytebrygger før ho er 4 :-) Nå er han 6 og bruker 34 He he:-) Det var nå det hun sa hun i skobutikken! At hun kanskje kom til å bruke 20/21 innen hun var ett og beg å gå. Men ikke aner jeg...! Tror jeg tar dette heeeeelt med ro jeg, og kjøper når jeg trenger:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1231014887' post='4054776] NN er like gammel som din snuppe, og bruker 25-26 nå. Hun har samme på lengde som gutta, men er nok hakket bredere enn brødrene både i kropp og fot. To av jentene mine var skikkelige blubber lenge. Den ene har fremdeles et par kg ekstra, mens hun på snart 6 år er veldig slank. Hun veide 21 kg sist jeg veide henne. Hun på 3,5 år har alltid vært slank, men jeg synes jeg aner litt ekstra i fjeset nå. Jeg hadde problemer med å få i henne mat de første 2 mnd, for hun ville bare sove. Hun gnafser veldig mye mellom måltidene. Jeg er sikker på at hun klarer 10 klementiner på en liten stund. Vi har spist opp to kasser i jula 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Og lilletutta mi som iallefall ikke blir lengre enn mora si på 156 cm brukte 36 da ho var 8. Nå er ho 12 og bruker 40..... Det gjorde jeg også. Brukte str 40 da jeg var 12 år altså. Men så stoppet det der, når er jeg 43 og bruker fremdeles str 40. ;-) Men jeg var nok høyere enn din datter, Jeg er 178 cm nå, og ikke så veldig mye kortere som 12 åring. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 He he:-) Det var nå det hun sa hun i skobutikken! At hun kanskje kom til å bruke 20/21 innen hun var ett og beg å gå. Men ikke aner jeg...! Tror jeg tar dette heeeeelt med ro jeg, og kjøper når jeg trenger:-) Kanskje like greit, det er jo jammen ikke lett å si :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Det gjorde jeg også. Brukte str 40 da jeg var 12 år altså. Men så stoppet det der, når er jeg 43 og bruker fremdeles str 40. ;-) Men jeg var nok høyere enn din datter, Jeg er 178 cm nå, og ikke så veldig mye kortere som 12 åring. Håper ho snart stopper jeg også, ho brukte 40 i fjor også, så kanskje det har stoppet :-) Bruker 40 jeg også, men husker ikke hva jeg brukte som jentunge. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 To av jentene mine var skikkelige blubber lenge. Den ene har fremdeles et par kg ekstra, mens hun på snart 6 år er veldig slank. Hun veide 21 kg sist jeg veide henne. Hun på 3,5 år har alltid vært slank, men jeg synes jeg aner litt ekstra i fjeset nå. Jeg hadde problemer med å få i henne mat de første 2 mnd, for hun ville bare sove. Hun gnafser veldig mye mellom måltidene. Jeg er sikker på at hun klarer 10 klementiner på en liten stund. Vi har spist opp to kasser i jula "Klemappelsin" er digg ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1231015464' post='4054797] "Klemappelsin" er digg ;-) ''"Klemappelsin" er digg ;-)'' Hæ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea78 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Når min frøken var ca 2 år brukte hin str 24-25 i sko. Det lureste er nok å vente til du trenger sko. Tross alt bør barnet være med selv og prøve slik at skoene blir passe store. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Håper ho snart stopper jeg også, ho brukte 40 i fjor også, så kanskje det har stoppet :-) Bruker 40 jeg også, men husker ikke hva jeg brukte som jentunge. Min datter bruker samme str nå som da hun var 12, så det er godt mulig beina ikke vokser mer nå 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Når min frøken var ca 2 år brukte hin str 24-25 i sko. Det lureste er nok å vente til du trenger sko. Tross alt bør barnet være med selv og prøve slik at skoene blir passe store. :-) Ja, jeg innser det nå... Bør nok bare vente! Hun har ikke bare lange føtter, men også veldig smale. Det meste virker liksom så "kvadratisk" i forhold til hennes fot... Blir vel å kjøpe et par på fullpris til høsten, og så kan vi jo se om det blir et nytt par på januarsalg neste år;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 ''"Klemappelsin" er digg ;-)'' Hæ? Klementin er Klemappelsin, sier'a lilletupp ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.