Sofies mamma Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Datteren min brukte 25 da hun var 2,5 år. Gutten min bruker 26 og er 2,5 år. Begge helt vanlige i lengde og vekt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 2.5-åringen min bruker 24.... Begge mine startet i 19/20 da de begynte å gå rundt ett år, men vinterstøvlene storesøster fikk da hun var 13 mnd i 22 passet lillesøster da hun var halvannet. Så hun arvet faktisk de første vinterstøvlene etter storesøster, enda de er født i hhv oktober og mai. Ikke at jeg har lest hele tråden - men kjøp noe annet! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ja, jeg innser det nå... Bør nok bare vente! Hun har ikke bare lange føtter, men også veldig smale. Det meste virker liksom så "kvadratisk" i forhold til hennes fot... Blir vel å kjøpe et par på fullpris til høsten, og så kan vi jo se om det blir et nytt par på januarsalg neste år;-) Hvis hun har lange og smale føtter, så burde du kjøpe skomerket Elefanten, om det eksisterer fremdeles. Det er mulig de har forsvunnet fra markedet. Hilsen tidligere barneskoselgerske 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1231018540' post='4054849] Klementin er Klemappelsin, sier'a lilletupp ;-) Det gikk opp for meg lenge etter jeg spurte *Treg som alltid* Snuppa mi korrigerer meg alltid når jeg sier mandarin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Hvis hun har lange og smale føtter, så burde du kjøpe skomerket Elefanten, om det eksisterer fremdeles. Det er mulig de har forsvunnet fra markedet. Hilsen tidligere barneskoselgerske Ok, takk:-) Jeg er rimelig sikker på at det finnes, mener å ha hørt om det! Finnes det bare i vinterstøvler? Er kun i forbindelse med det at jeg kan huske merket se... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Hvis hun har lange og smale føtter, så burde du kjøpe skomerket Elefanten, om det eksisterer fremdeles. Det er mulig de har forsvunnet fra markedet. Hilsen tidligere barneskoselgerske Ehh, det kan jeg jammen i meg bare søke litt på da... :-/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ok, takk:-) Jeg er rimelig sikker på at det finnes, mener å ha hørt om det! Finnes det bare i vinterstøvler? Er kun i forbindelse med det at jeg kan huske merket se... Neida, de har all slags sko, så vidt jeg husker 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Er hu n19 nå så hadde jegg gamblet på 23 neste år. Jeg mener det er ca det de av mine har økt pr år i den alderen. Så kan du ha ullsokker i om de er for store. Men, du må tenke på stødigheten siden hun da antakligvis har begynt å gå..... Barns føtter er ikke til å spøke med... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mamma til lita jente Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ja, jeg innser det nå... Bør nok bare vente! Hun har ikke bare lange føtter, men også veldig smale. Det meste virker liksom så "kvadratisk" i forhold til hennes fot... Blir vel å kjøpe et par på fullpris til høsten, og så kan vi jo se om det blir et nytt par på januarsalg neste år;-) Helt enig med Glimtipper! Elefanten fottøy passer godt til smale føtter. Jeg brukte bare det merket til datteren min da hun var liten. Elefanten fottøyet har også veldig god kvalitet på alle andre måter. Passer godt til små myke føtter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Helt enig med Glimtipper! Elefanten fottøy passer godt til smale føtter. Jeg brukte bare det merket til datteren min da hun var liten. Elefanten fottøyet har også veldig god kvalitet på alle andre måter. Passer godt til små myke føtter. Jeg leter og jeg leter, men finner ingen nettside til dem! Veit du? Blei veldig interessert, for som jeg sier så ser alle andre sko veldig butte ut til hennes fot! Det kan jo selvfølgelig forandre seg innen det blir aktuelt men... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg leter og jeg leter, men finner ingen nettside til dem! Veit du? Blei veldig interessert, for som jeg sier så ser alle andre sko veldig butte ut til hennes fot! Det kan jo selvfølgelig forandre seg innen det blir aktuelt men... Dårlige nyheter, ser det ut som... http://forum.nybaktmamma.com/klaer-og-utstyr-f55/elefanten-gore-tex-320246/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Dårlige nyheter, ser det ut som... http://forum.nybaktmamma.com/klaer-og-utstyr-f55/elefanten-gore-tex-320246/ Neeei! Må ha skjedd nylig det da, for det er ikke lenge siden jeg hørte om dem! Urgh... Vel, takk for at du _prøvde_ å hjelpe da;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Neeei! Må ha skjedd nylig det da, for det er ikke lenge siden jeg hørte om dem! Urgh... Vel, takk for at du _prøvde_ å hjelpe da;-) Beklager. Men det finnes mange gode skomerker. Om du bor i Oslo, så anbefaler jeg skokjøp på Agnar Hagen Sko på Majorstuen. De er dyre, men datteren din sine føtter er dyrebare ^^ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mamma til lita jente Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg leter og jeg leter, men finner ingen nettside til dem! Veit du? Blei veldig interessert, for som jeg sier så ser alle andre sko veldig butte ut til hennes fot! Det kan jo selvfølgelig forandre seg innen det blir aktuelt men... Jeg vet ikke om de har noen nettside. Jeg mener de produseres i Tyskland. Merket heter vel egentlig ""elefanten el chico". Merket er veldig gammelt. Jeg husker det godt fra jeg var liten selv. Da var jeg så imponert over den lille elefanten som hang på skoene, og som ble klippet av sånn at jeg kunne leke med den. Det henger fortsatt små elefanter på skotøyet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg vet ikke om de har noen nettside. Jeg mener de produseres i Tyskland. Merket heter vel egentlig ""elefanten el chico". Merket er veldig gammelt. Jeg husker det godt fra jeg var liten selv. Da var jeg så imponert over den lille elefanten som hang på skoene, og som ble klippet av sånn at jeg kunne leke med den. Det henger fortsatt små elefanter på skotøyet. Elefanten gikk konkurs for noen år siden, og rettighetene til merket ble kjøpt opp av tyske Deichmann som produserer rimelig skotøy. Du får altså tak i Elefanten skotøy ennå, men kvaliteten er ikke den samme som tidligere. Vi har og har hatt begge deler, og jeg liker passformen til Deichmann-elefanten, men like slitestekt er det ikke nei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mamma til lita jente Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Elefanten gikk konkurs for noen år siden, og rettighetene til merket ble kjøpt opp av tyske Deichmann som produserer rimelig skotøy. Du får altså tak i Elefanten skotøy ennå, men kvaliteten er ikke den samme som tidligere. Vi har og har hatt begge deler, og jeg liker passformen til Deichmann-elefanten, men like slitestekt er det ikke nei. Det var synd! Men de har da alltid vært produsert i Tyskland? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Min jente blir snart to og hun bruker 23, da har hun god plass til ullsokker osv. Jeg hadde nok satset på 23 ja :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Det er veldig individuelt.. Mi lille knøtte som straks blir 2, har str 22 i vintersko. På de veldig kalde dagene den siste uka har hun imidlertid brukt storebrors sko fra da han var 1,5 år, de er i str 24. Dette fordi da fikk hun bedre plass til tykke ullsokker. (Kanskje en anelse klumpete, men hun skulle uansett ikke gå så langt.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Wow - str 19 ved 18 mnd +! Og mi bruker det samme ved 9 mnd;-) Nei, jeg har vel kommet til at jeg får kjøpe annet vintertøy på salg, men la skoene være... Mi brukte også str 19 i sommer, da hun var 18 mnd. Men har altså 22 nå :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Det kan bli dyrt å kjøpe billig, og jeg ville ikke tatt sjansen på å kjøpe sko på salg nå som kanskje ikke passer neste år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.