morsan Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Helt enig med Glimtipper! Elefanten fottøy passer godt til smale føtter. Jeg brukte bare det merket til datteren min da hun var liten. Elefanten fottøyet har også veldig god kvalitet på alle andre måter. Passer godt til små myke føtter. ''Elefanten fottøy passer godt til smale føtter.'' Det vil jeg tro, for det har aldri passet på føttene til sønnen min:-) Her har footi/Viking med sine "norske såler" passet best:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jentene mine hadde vintersko str 21 den vinteren de var 2. Men ingen av dem har så store føtter da. ;-) Min gikk rett inn i sommersko str 22 da han var ett år... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ikke kjøp nå. Vent heller til småen trenger disse skoene og så kjøper du sko som sitter bra og er store nok da og ikke det du tror blir bra i fremtiden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Dårlige nyheter, ser det ut som... http://forum.nybaktmamma.com/klaer-og-utstyr-f55/elefanten-gore-tex-320246/ Jeg er ikke bombesikker, men tror de heter Superfit nå. Det var enten Ponny eller Elefanten hun i butikken sa de het før firmaet gikk konkurs. Superfit er uansett veldig gode, faktisk enda bedre enn Ecco småen hadde i fjor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 mi jente brukte str 19 da hun var 1 1/2 år, mens sønnen min brukte 22. Kusina deres brukte 24. Andre jeg veit om brukte 26. Det er vanvittig forsjell, så å kjøpe sko på salg ett år før de skal brukes er ikke så lurt. Det kommer helt sikkert salg til høsten også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.