Gå til innhold

Skostr. 1,5 - 2åring - sånn ca...

Anonym 82

Anbefalte innlegg

Helt enig med Glimtipper! Elefanten fottøy passer godt til smale føtter. Jeg brukte bare det merket til datteren min da hun var liten. Elefanten fottøyet har også veldig god kvalitet på alle andre måter. Passer godt til små myke føtter.

''Elefanten fottøy passer godt til smale føtter.''

Det vil jeg tro, for det har aldri passet på føttene til sønnen min:-) Her har footi/Viking med sine "norske såler" passet best:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Anonym 82

21

• AneM1365380603

14

• Lotte :o)

10

• waxo

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Jentene mine hadde vintersko str 21 den vinteren de var 2. Men ingen av dem har så store føtter da.

;-) Min gikk rett inn i sommersko str 22 da han var ett år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kjøp nå.

Vent heller til småen trenger disse skoene og så kjøper du sko som sitter bra og er store nok da og ikke det du tror blir bra i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mi jente brukte str 19 da hun var 1 1/2 år, mens sønnen min brukte 22. Kusina deres brukte 24. Andre jeg veit om brukte 26.

Det er vanvittig forsjell, så å kjøpe sko på salg ett år før de skal brukes er ikke så lurt. Det kommer helt sikkert salg til høsten også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...