Gjest 2 trinn Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Får barna være lenge oppe i juleferien? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Alle unga her er litt lengre oppe i ferien, vi koser oss gjerne alle sammen til litt utpå kvelden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Det blir både en og to timer ekstra på alle sammen. De to eldste har fått være oppe kjempelenge noen netter. Dvs til etter midnatt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moffedille Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Her har de fått være oppe til langt på natt,er det ferie så er det ferie : ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jepp, vi snudde døgnet helt rundt. ) Neida, ikke så ille, men til vanlig slukkes lyset kl. 21, i ferien var det lyseslukking kl. 22 (ikke julaften og nyttårsaften da!), men til gjengjeld sov ungene både til 8:30 og 9... ) Deilig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2 trinn Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Her har de fått være oppe til langt på natt,er det ferie så er det ferie : ) Det samme her.Vi spiller kort og wii til seint på kvelden.Snakket med moren til en kompis av sønnen min og hun sa at han har lagt seg kl 20 i ferien pga at foreldrene skulle ha litt kveld også.Jeg torde ikke si at sønnen min er oppe til kl 24 og litt lengere.Hun hadde vel sett rart på meg da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 12-åringen får bestemme selv (da legger hun typisk seg samtidig med oss voksne) og toåringen legges når hun er tydelig trøtt eller ikke blid lenger. Alle sover lenge :-) Ferie er ferie. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moffedille Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Det samme her.Vi spiller kort og wii til seint på kvelden.Snakket med moren til en kompis av sønnen min og hun sa at han har lagt seg kl 20 i ferien pga at foreldrene skulle ha litt kveld også.Jeg torde ikke si at sønnen min er oppe til kl 24 og litt lengere.Hun hadde vel sett rart på meg da. Noen koser seg sammen med barna mens andre ønsker alenetid som voksne,her koser vi oss sammen alle sammen ; ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofies mamma Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 1 time lenger her, står opp en time senere og. 6 år gml. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Noen koser seg sammen med barna mens andre ønsker alenetid som voksne,her koser vi oss sammen alle sammen ; ) .... Og noen av oss klarer faktisk å få til begge deler. ;-) Vi har hatt noen kvelder der ungene har vært oppe ca like lenge som oss, jaffall nesten, og andre kvelder der de har lagt seg tilnærmet normal tid. Vi nyter begge varianter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikkersen Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ja! Men det blir blåmandag på mandag, regner jeg med....De er skolebarn, så på mandag er det slutt på å være lenge oppe og sove lenge...eller det begynner vi med i morgen,da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ja, lenger enn vanlig ihvertfall. Datra har lagt seg i 20-20.30 tida, Guttungen har lagt seg i 22-tida. Det er over en time lenger enn vanlig, og da er de trøtte. De har sovet til hhv 8.30 og 9.30 hver dag. Deilig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest midia Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Klokka har vi ikke ofret en tanke i jula:) Godt å gi blaffen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ja, altfor lenge.. Men det er jo så koselig:o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Det samme her.Vi spiller kort og wii til seint på kvelden.Snakket med moren til en kompis av sønnen min og hun sa at han har lagt seg kl 20 i ferien pga at foreldrene skulle ha litt kveld også.Jeg torde ikke si at sønnen min er oppe til kl 24 og litt lengere.Hun hadde vel sett rart på meg da. Uff da...DET hadde jeg ikke hatt samvittighet til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Javisst, her får både 3-åringen og 8-åringen være lenger oppe når det er ferie. Vi skal jo kose oss, alle mann. Dessuten sover de lenger om morgenen. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Javisst, her får både 3-åringen og 8-åringen være lenger oppe når det er ferie. Vi skal jo kose oss, alle mann. Dessuten sover de lenger om morgenen. ;o) 1. nyttårsdag sov 3-åringen til 1100. Deilig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ja. Guttungen på 7 er B-menneske som meg, så her er det sene kvelder og sene morgener i ferier. Han er lett og spore inn igjen på mandag. Han står opp når han blir vekket uten noe mas, selv om han er trøtt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Noe lengre, men vi setter ikke døgnet på hodet. De er kanskje oppe en time lenger enn vanlig (unntatt jule- og nyttårsaften - da ble det lenger). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 ja, våre har vært oppe til mellom 21 og 23 i ferien - og nyttårsaften og julaften var det vel halv ett. I kveld kom vi hjem fra feire litt seint, og hun minste hadde sovet i bilen, så de sovnet ikke før nesten 23... Tenker det blir hardt i morgen kveld! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.