Gå til innhold

Leggetid i ferien

Gjest 2 trinn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AneM1365380603

Det blir både en og to timer ekstra på alle sammen. De to eldste har fått være oppe kjempelenge noen netter. Dvs til etter midnatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, vi snudde døgnet helt rundt. :o) Neida, ikke så ille, men til vanlig slukkes lyset kl. 21, i ferien var det lyseslukking kl. 22 (ikke julaften og nyttårsaften da!), men til gjengjeld sov ungene både til 8:30 og 9... :o) Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2 trinn

Her har de fått være oppe til langt på natt,er det ferie så er det ferie : )

Det samme her.Vi spiller kort og wii til seint på kvelden.Snakket med moren til en kompis av sønnen min og hun sa at han har lagt seg kl 20 i ferien pga at foreldrene skulle ha litt kveld også.Jeg torde ikke si at sønnen min er oppe til kl 24 og litt lengere.Hun hadde vel sett rart på meg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12-åringen får bestemme selv (da legger hun typisk seg samtidig med oss voksne) og toåringen legges når hun er tydelig trøtt eller ikke blid lenger.

Alle sover lenge :-) Ferie er ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moffedille

Det samme her.Vi spiller kort og wii til seint på kvelden.Snakket med moren til en kompis av sønnen min og hun sa at han har lagt seg kl 20 i ferien pga at foreldrene skulle ha litt kveld også.Jeg torde ikke si at sønnen min er oppe til kl 24 og litt lengere.Hun hadde vel sett rart på meg da.

Noen koser seg sammen med barna mens andre ønsker alenetid som voksne,her koser vi oss sammen alle sammen ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen koser seg sammen med barna mens andre ønsker alenetid som voksne,her koser vi oss sammen alle sammen ; )

.... Og noen av oss klarer faktisk å få til begge deler. ;-) Vi har hatt noen kvelder der ungene har vært oppe ca like lenge som oss, jaffall nesten, og andre kvelder der de har lagt seg tilnærmet normal tid. Vi nyter begge varianter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!

Men det blir blåmandag på mandag, regner jeg med....De er skolebarn, så på mandag er det slutt på å være lenge oppe og sove lenge...eller det begynner vi med i morgen,da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, lenger enn vanlig ihvertfall. :) Datra har lagt seg i 20-20.30 tida, Guttungen har lagt seg i 22-tida. Det er over en time lenger enn vanlig, og da er de trøtte. De har sovet til hhv 8.30 og 9.30 hver dag. Deilig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

trollemor;o)

Uff da...DET hadde jeg ikke hatt samvittighet til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

Javisst, her får både 3-åringen og 8-åringen være lenger oppe når det er ferie. Vi skal jo kose oss, alle mann. Dessuten sover de lenger om morgenen. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Javisst, her får både 3-åringen og 8-åringen være lenger oppe når det er ferie. Vi skal jo kose oss, alle mann. Dessuten sover de lenger om morgenen. ;o)

1. nyttårsdag sov 3-åringen til 1100. Deilig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Ja. Guttungen på 7 er B-menneske som meg, så her er det sene kvelder og sene morgener i ferier.

Han er lett og spore inn igjen på mandag. Han står opp når han blir vekket uten noe mas, selv om han er trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Noe lengre, men vi setter ikke døgnet på hodet. De er kanskje oppe en time lenger enn vanlig (unntatt jule- og nyttårsaften - da ble det lenger).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, våre har vært oppe til mellom 21 og 23 i ferien - og nyttårsaften og julaften var det vel halv ett.

I kveld kom vi hjem fra feire litt seint, og hun minste hadde sovet i bilen, så de sovnet ikke før nesten 23... Tenker det blir hardt i morgen kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...