Gå til innhold

NHD - Autorisasjon som helsepersonell

Anbefalte innlegg

Gjest Helsefagarbeider

Hei NHD

Jeg har ett spørsmål til deg om autorisasjon som helsefagarbeider.

Om man har psykiske problem som personlighetsforstyrrelser,angst og depresjoner og slikt.

Vil man da kunne oppleve problemer med å få en autorisasjon..

Jeg er for tiden under utdanning å lurer litt på denne problemstillingen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/321432-nhd-autorisasjon-som-helsepersonell/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har forstått reglene som følger, men du bør sjekke bedre ut selv dersom dette er noe du mener er en aktuell problemstilling for deg:

Dersom dine problemer påvirker evnen til å kunne utføre yrket, så kan du i løpet av studietiden bli vurdert som "ikke skikket", slik at du må slutte på studiet. Det skal imidlertid svært mye til for at dette blir tilfellet. Når du er ferdig med utdannelsen, så vil du få autorisasjon, som så kan trekkes tilbake dersom det oppstår situasjoner i jobben som gjør at det klages på deg og hvor man finner grunn til å tro at du ikke er egnet til å utføre yrket.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...