Snikkersen Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hva er best, xbox, playstation eller nintendo wii? Er playstation 2 nesten like bra som 3? Er det singstar-spill til alle konsollene? Er nybegynner, men skal kjøpe til jenta mi fyller 10. Det er singstar-lignende spill som er høyest på ønskelista. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 SingStar finnes kun for PS2 og PS3. PS2 er "utdatert" og er selvfølgelig ikke like bra som PS3, men jeg kan ikke gi de spesifikke forskjellene, da jeg ikke har noen av delene. En 10-åring er nok mer enn fornøyd med PS2. Prisen er til å leve med. PS3 er fremdeles veldig dyrt. Forøvrig er jeg stor fan av Nintendo Wii. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Vi har PS2 m/flere singstarspill, buzz og bilspill etc - genialt. Jeg aner ingenting om PS3, desverre. Har nylig anskaffet Wii, og det er et mer aktivt spillkonsept, virkelig artig. Xbox har jeg aldri ønsket meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mallet Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg ville valgt en Wii. Moro for hele familien, til og med for hu' mor, som ellers ikke er så opptatt av dataspill 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikkersen Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg ville valgt en Wii. Moro for hele familien, til og med for hu' mor, som ellers ikke er så opptatt av dataspill Men finnes det syngespill som er til wii som er gøy for en på 10? Er det dyrt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg leste spørsmålet høyt i familien - og det ble livlig :-) xbox er visstnok det kraftigste - og dyreste spillkonsollet - men fåes i flere varianter ifølge gubben. Mye av xbox-spillene er 18+ aldersgrensemessig, mye skyting ifølge gubben... Vi har Wii, og jentungen på 12 er helt hekta. Det finnes musikkspill til wii'en også, uten at vi har prøvd dem da. Utvalget av spill er ihvertfall helt upåklagelig, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mallet Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Men finnes det syngespill som er til wii som er gøy for en på 10? Er det dyrt? Finnes mange syngespill til Wii. Har ikke oversikt over prisene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hushjelpen Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Vi har Wii og Xbox. Gutten i huset liker xboxen best, mye skytespill og fotball spill det går i, god grafikk. Jenta digger Wii, hun er 9 år. Dette er jo en maskin med spill som gjør at du må røre litt på deg, og det er bra!!! Vi spiller golf, tennis, boksing, bowling, mario kart bilspill, little pet shop jentespill og til jul fikk hun High School Musical "karaoke" spill... Tror jeg ville valgt wii til jenta di... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Wii! Helt klart! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Wii! Helt klart! :-) Tiltredes!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Tiltredes!! (Det ER gøy å sette ny pers i rockering!) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.