Gjest Shira :o) Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg skal bestille Wii til guttungen, hva må jeg kjøpe med av tilbehør. Mario Galaxy tenkte jeg på av spill, var en slik bundlepack med galaxy, sport og selve maskina. Er Mario Kart artig? Vi har det på gamecube og har spilt mange timer på den, like moro på Wii? Er det med ratt da? Bør jeg kjøpe ekstra ratt også? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikkersen Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Har ikke noe svar, men hva koster den pakka du nevner...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Har ikke noe svar, men hva koster den pakka du nevner...? Vent litt så skal jeg finne link *søker* Her: http://gamezone.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=21397 Platekompaniet har også slike bundlepakker, dvs konsoll og ett spill. Jeg er usikker på om platekompaniet da leverer Wii sport med også, som følger med når du bare kjøper konsollen. Den jeg linket til stod det er at Wii Sport fulgte med. I følge guttungen kan man da bowle, spille golf og diverse, og han ville ha dette med. Søren også, skulle gjerne likt å visst om Platekompaniet hadde sports med i pakken også. Kanksje det er noen her inne som vet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Bør jeg kjøpe ekstra kontroller også? By the way, Mario Galaxy er det one player? Kom igjen Wiidolere, fortell meg hva jeg skal kjøpe ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Platina Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Vi har ikke Mario Galaxy, så jeg vet ikke hvilke kontroller som brukes til det spillet, men vi har Mario Kart og Wii Sports. Jeg vil anbefale å kjøpe en ekstra Wii Remote. Da kan man spille 2-player på de fleste spill. For å kunne bokse mot hverandre må man også ha en ekstra Nunchuk. Golf og bowling på Wii Sports kan man spille flere med én kontroll, men det er også da mest praktisk å ha to. Når man kjøper Mario Kart er det med ett ratt. Rattet er rett og slett en plastdings som man setter Wii Remote i. Man kan spille med bare Wii Remote uten rattet også, f.eks. om man skal spille to samtidig. Wii er gøy! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Vi har ikke Mario Galaxy, så jeg vet ikke hvilke kontroller som brukes til det spillet, men vi har Mario Kart og Wii Sports. Jeg vil anbefale å kjøpe en ekstra Wii Remote. Da kan man spille 2-player på de fleste spill. For å kunne bokse mot hverandre må man også ha en ekstra Nunchuk. Golf og bowling på Wii Sports kan man spille flere med én kontroll, men det er også da mest praktisk å ha to. Når man kjøper Mario Kart er det med ett ratt. Rattet er rett og slett en plastdings som man setter Wii Remote i. Man kan spille med bare Wii Remote uten rattet også, f.eks. om man skal spille to samtidig. Wii er gøy! :-) Takker. Da må jeg uansett ha en ekstra remote, og evnt ekstra ratt hvis jeg kjøper Maio Kart til han. Det gjør jeg nok, for det er moro! ) Nunchuck kan jeg jo forsåvidt kjøpe senere. Du, må jeg ha minnekort også? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Platina Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1231074104' post='4055248] Takker. Da må jeg uansett ha en ekstra remote, og evnt ekstra ratt hvis jeg kjøper Maio Kart til han. Det gjør jeg nok, for det er moro! ) Nunchuck kan jeg jo forsåvidt kjøpe senere. Du, må jeg ha minnekort også? Vi har ikke minnekort, og klarer oss fint uten. Spillene blir jo lagret på maskinen allikevel. Jeg har ikke helt satt meg inn i de tekniske finessene. Ser det er innganger til å putte inn både det ene og det andre rundt hele maskina, så det er sikkert mange muligheter for den som er ivrig på å lese bruksanvisninger og slikt. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Vi har ikke minnekort, og klarer oss fint uten. Spillene blir jo lagret på maskinen allikevel. Jeg har ikke helt satt meg inn i de tekniske finessene. Ser det er innganger til å putte inn både det ene og det andre rundt hele maskina, så det er sikkert mange muligheter for den som er ivrig på å lese bruksanvisninger og slikt. :-) Bruksanvisning? Øh, hva er det ;o) Så lenge han ikke trenger minnekortet med en gang så er det ikke så nøye, da kan vi ta det etterhvert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spiller Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1231025269' post='4054987] Vent litt så skal jeg finne link *søker* Her: http://gamezone.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=21397 Platekompaniet har også slike bundlepakker, dvs konsoll og ett spill. Jeg er usikker på om platekompaniet da leverer Wii sport med også, som følger med når du bare kjøper konsollen. Den jeg linket til stod det er at Wii Sport fulgte med. I følge guttungen kan man da bowle, spille golf og diverse, og han ville ha dette med. Søren også, skulle gjerne likt å visst om Platekompaniet hadde sports med i pakken også. Kanksje det er noen her inne som vet? du får jo uansett mye mer i pakken fra gamezone siden du får med laddestasjon til remotene. ellers går det fort litt batterier om den blir mye brukt. vet ikke om den fra platekompaniet har med sports, men har enda ikke sett wii til salgs uten. mario kart har blitt stor hit over alt, både barn og voksne elsker det, det samme med sportsspillet. når du skal kjøpe ekstra remote lønner det seg ofte å sjekke ut om du finner en pakke med remote og wii play. wii play er flere småspill som både er morro og som lærer finkoordinasjon med remoten siden unger ofte har en tendens til å "vifte for mye" med kontrolleren. minnekort trenger du ikke, stort sett blir de minimalt brukt siden maskinen i seg selv har stort minne hvor spillene blir lagret på, så skal du bruke minnekort må du flytte ting over manuelt, og jeg tror ikke du kan spille direkte fra kortet, så det er ikke noe likt tidligere konsoller hvor du måtte ha kort for å få lagre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dingsedama Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 du får jo uansett mye mer i pakken fra gamezone siden du får med laddestasjon til remotene. ellers går det fort litt batterier om den blir mye brukt. vet ikke om den fra platekompaniet har med sports, men har enda ikke sett wii til salgs uten. mario kart har blitt stor hit over alt, både barn og voksne elsker det, det samme med sportsspillet. når du skal kjøpe ekstra remote lønner det seg ofte å sjekke ut om du finner en pakke med remote og wii play. wii play er flere småspill som både er morro og som lærer finkoordinasjon med remoten siden unger ofte har en tendens til å "vifte for mye" med kontrolleren. minnekort trenger du ikke, stort sett blir de minimalt brukt siden maskinen i seg selv har stort minne hvor spillene blir lagret på, så skal du bruke minnekort må du flytte ting over manuelt, og jeg tror ikke du kan spille direkte fra kortet, så det er ikke noe likt tidligere konsoller hvor du måtte ha kort for å få lagre. det eneste dumme med laddestasjonene er at de stort sett ikke passer til remotene siden remotene blir solgt med et gummihylster for at de ikke skal være så harde, samt at de skal være bedre å holde i.. så da må en evt ta av deler av dette for å få plass i laddestasjonen.. men dette er stort sett ikke noe problem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 du får jo uansett mye mer i pakken fra gamezone siden du får med laddestasjon til remotene. ellers går det fort litt batterier om den blir mye brukt. vet ikke om den fra platekompaniet har med sports, men har enda ikke sett wii til salgs uten. mario kart har blitt stor hit over alt, både barn og voksne elsker det, det samme med sportsspillet. når du skal kjøpe ekstra remote lønner det seg ofte å sjekke ut om du finner en pakke med remote og wii play. wii play er flere småspill som både er morro og som lærer finkoordinasjon med remoten siden unger ofte har en tendens til å "vifte for mye" med kontrolleren. minnekort trenger du ikke, stort sett blir de minimalt brukt siden maskinen i seg selv har stort minne hvor spillene blir lagret på, så skal du bruke minnekort må du flytte ting over manuelt, og jeg tror ikke du kan spille direkte fra kortet, så det er ikke noe likt tidligere konsoller hvor du måtte ha kort for å få lagre. Takk for tips! ) Jeg har ikke sett meg inn i dette i det hele tatt, men har i et svakt øyeblikk lovet guttungen at han skal få kjøpe seg for pengene han fikk til jul. (jeg må nok spytte i litt også, men jeg har lett for å bli hekta selv så ;o)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Har ikke noe svar, men hva koster den pakka du nevner...? Psst: Sjekk finn.no og QXL - du kan få det meste til under halv pris... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Har du balanseplate? (Eller hva nå det heter. Slik til å stå på, altså.) Hvis ikke - løp og kjøp! :-) (Har kjøpt Wii til jul, har allerede mange timer med ulik trening. Kaloriene fyker avgårde! :-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Har du balanseplate? (Eller hva nå det heter. Slik til å stå på, altså.) Hvis ikke - løp og kjøp! :-) (Har kjøpt Wii til jul, har allerede mange timer med ulik trening. Kaloriene fyker avgårde! :-)) Balanseplate? Nei, det er tingen altså? Er det sånn ala Wii fit? For det har jeg lurt på om jeg skal kjøpe. Jeg kommer meg ikke ut av huset i perioder, men skulle jo gjerne ha brukt kroppen litt da. Og sykling er jeg litt lei av, så jeg blir fort hekta på spill. Dermed må vel Fit være tingen? Du kan gjerne linke til en balanseplate, for det tror jeg faktisk ikke jeg har sett. *smiler pent* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1231138776' post='4055968] Balanseplate? Nei, det er tingen altså? Er det sånn ala Wii fit? For det har jeg lurt på om jeg skal kjøpe. Jeg kommer meg ikke ut av huset i perioder, men skulle jo gjerne ha brukt kroppen litt da. Og sykling er jeg litt lei av, så jeg blir fort hekta på spill. Dermed må vel Fit være tingen? Du kan gjerne linke til en balanseplate, for det tror jeg faktisk ikke jeg har sett. *smiler pent* Jepp, du har forstått riktig! :-) Her er en link med forklaring og bilde: http://www.gamer.no/artikler/wii_fit_i_april/48797 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jepp, du har forstått riktig! :-) Her er en link med forklaring og bilde: http://www.gamer.no/artikler/wii_fit_i_april/48797 Takk. Da vet jeg hva jeg ønsker meg, men garantert ender opp med å kjøpe selv ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest klaymen Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hvis du har gamecube kan du kjøre de spillene på wii-en også 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1231151926' post='4056085] Takk. Da vet jeg hva jeg ønsker meg, men garantert ender opp med å kjøpe selv ;o) Psst igjen: Sjekk finn.no og qxl - det selges _mye_ slikt utstyr billig i disse dager... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Psst igjen: Sjekk finn.no og qxl - det selges _mye_ slikt utstyr billig i disse dager... Det kan jeg gjøre. Har bestilt selve Wiièn med litt diverse utstyr, så den er på vei i posten. Tror muligens jeg gleder meg mer enn guttungen ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hvis du har gamecube kan du kjøre de spillene på wii-en også Vi har gamecube ja, så det er veldig OK at vi kan bruke de spillene. Guttungen har jo noen favoritter der, og selve gamecuben er så slitt at den ikke alltid virker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.