Gå til innhold

Tilbehør til Wii

Gjest Shira :o)

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra

Har du balanseplate? (Eller hva nå det heter. Slik til å stå på, altså.) Hvis ikke - løp og kjøp! :-)

(Har kjøpt Wii til jul, har allerede mange timer med ulik trening. Kaloriene fyker avgårde! :-))

Hva slags spill brukes denne til da?

Vi har en Wii, men jeg har ikke brukt den noe særlig selv (har bare prøvd golf og boksing og sånt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sofies mamma

[quote name=Shira :o)' timestamp='1231152500' post='4056097]

Det kan jeg gjøre. Har bestilt selve Wiièn med litt diverse utstyr, så den er på vei i posten. Tror muligens jeg gleder meg mer enn guttungen ;o)

Hvor kjøpte? Håpte å finne den superbillig et sted, men det gjør jeg jo ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Hva slags spill brukes denne til da?

Vi har en Wii, men jeg har ikke brukt den noe særlig selv (har bare prøvd golf og boksing og sånt)

Wii fit. Tar "body-test" først (om man vil), så kan man trene på balanse, yoga, styrke eller kondis. DRITARTIG!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Joooo! På finn.no eller qxl eller andre salgssteder - mange fikk dobbelt opp til jul, tror jeg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofies mamma

Joooo! På finn.no eller qxl eller andre salgssteder - mange fikk dobbelt opp til jul, tror jeg. :-)

Tar ikke sjansen på å kjøpe en Wii privat asså ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

Snakker vi her "løp og kjøp"?

(Åssen går det med treninga, forresten?)

Var litt fristet, men det er liksom ikke utstyret det kommer helt an på for tiden. Men skal vurdere!

''(Åssen går det med treninga, forresten?)''

Vel, har hatt allverdens dårlige unnskyldinger i det siste, med mye besøk hit og dit og nå en stygg forkjølelse *host*.

Men var jo godt i gang med litt forsiktig trening, og skal snart fortsette *S*. Takk som spør, det hjelper på motivasjonen bare det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Var litt fristet, men det er liksom ikke utstyret det kommer helt an på for tiden. Men skal vurdere!

''(Åssen går det med treninga, forresten?)''

Vel, har hatt allverdens dårlige unnskyldinger i det siste, med mye besøk hit og dit og nå en stygg forkjølelse *host*.

Men var jo godt i gang med litt forsiktig trening, og skal snart fortsette *S*. Takk som spør, det hjelper på motivasjonen bare det! :)

For å få brukt Wii Fit er utstyret absolutt det det står på. :-)

Må bare innrømme det, jeg er hekta. Har ikke fått helt draget på Yoga enda, har for dårlig balanse til å få så mye ut av det. Men jeg jobber med saken! :-)

Å komme i gang igjen med trening er kanskje det tyngste, derfor turte ikke jeg å ta "fri" i jula heller. Ikke for det - jeg liker jo blodsmak i munnen, så det spiller nok også inn.

*Dytter-elextra-litt-ekstra-i-treningsryggen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

For å få brukt Wii Fit er utstyret absolutt det det står på. :-)

Må bare innrømme det, jeg er hekta. Har ikke fått helt draget på Yoga enda, har for dårlig balanse til å få så mye ut av det. Men jeg jobber med saken! :-)

Å komme i gang igjen med trening er kanskje det tyngste, derfor turte ikke jeg å ta "fri" i jula heller. Ikke for det - jeg liker jo blodsmak i munnen, så det spiller nok også inn.

*Dytter-elextra-litt-ekstra-i-treningsryggen*

Må kanskje vurdere Fit'en nærmere! Og også sjekke om det går greit å bruke Wii'en på den gamle TV'n i kjellerstua, da jeg regner med jeg ikke vil føle for å utfolde meg oppe! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Må kanskje vurdere Fit'en nærmere! Og også sjekke om det går greit å bruke Wii'en på den gamle TV'n i kjellerstua, da jeg regner med jeg ikke vil føle for å utfolde meg oppe! :-)

Det er en grunn til at vår er på TV'n i loftsstua, der vinduene vender ut mot skogen. He-he.

Gubben og jeg spilte tennis til 2.30 ei natt her, det så sikkert bra snodig ut utenfra! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Det er en grunn til at vår er på TV'n i loftsstua, der vinduene vender ut mot skogen. He-he.

Gubben og jeg spilte tennis til 2.30 ei natt her, det så sikkert bra snodig ut utenfra! :-)

Hehe :)

Har ikke fått helt dreis på den tennisen (men har ikke prøvd så mye heller), synes man må bruke håndleddet på en underlig måte for å lykkes med treffet og bevegelsen blir litt kunstig. Blir derfor litt statisk sliten på underlige steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ViViola

Hehe :)

Har ikke fått helt dreis på den tennisen (men har ikke prøvd så mye heller), synes man må bruke håndleddet på en underlig måte for å lykkes med treffet og bevegelsen blir litt kunstig. Blir derfor litt statisk sliten på underlige steder.

Jeg har ALDRI spilt tennis før, så for meg er alle bevegelser helt naturlig. He-he. Men vondt, ja, det får man! (Kaller det "overtrening", jeg, høres bedre ut.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

http://gamezone.no/aspx/produkter.aspx?l=2&t=184&g0=13&g1=8&g2=32&visavdeling=1&g0txt=&g1txt=Nintendo%20Wii&g2txt=Maskinvare

Da var det med ladestasjon til remotene også, de har visstnok batteri. Og sport og da ett spill.

Godt mulig det er enda billigere andre plasser, jeg gav opp å lete. Evnt privat da, men jeg valgte og ikke gjøre det denne gangen, men via butikk. Flere nettbutikker var utsolgt for Wii.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...