Gjest Trøttejenta Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Jeg har store motforestillinger mot å ta sovemedisin. Men jeg er ganske syk nå pga lite søvn. Jeg forstår at det er på tide å gi Sobril en sjanse til å snu min vonde sirkel. Påkjenningene jeg påfører kroppen min nå er nok større enn påkjenningen av en sobril hver kveld i en kort periode. Selvfølgelig skal dette tas oppfulgt av lege og jeg er veldig bevist på fare for tilvenning. Det var innledningen, mitt spørsmål er: Hvordan vil kroppen takle sobril+trening? Hvis jeg tvinger kroppen til å slappe av med sobril og så tvinger den til å prestere skjerpet og klar på trening, vil ikke det bare kluss? Kroppen kan ikke ha godt av dette??Rutinen vil bli 25mg Sobril hver kveld kl. 20.00 og trening hver dag kl. 15.00 Takk for svar! 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Om du tar Sobril hver kveld kl 20.00 har det ingen innvirkning på din treningsøkt som starter kl 15.00. 0 Siter
Gjest anna k Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Det er ikke noe problem forbundet med dette. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Det går helt greit. Både hos deg og hos kjente idrettsfolk er "kroppen din" en del av deg - ikke en selvstendig enhet. Når "kroppen din" slapper av med Sobril, er det fordi hjernen din (du) sender den færre impulser og dermed lar den være rolig når det er meningen. Når du trener, vil hjernen din (fortsatt du) sende nødvendige impulser til den delen av deg som kalles "kroppen din", slik at den gjør det du ber den om. Lykke til med både hvile og trening (for hele deg) :-) 0 Siter
Gjest Trøttejenta Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Tusen takk for at dere tok dere tid til å svare. Dette hjalp meg virkelig! Klem 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.