Spirello Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Vi skal flytte om noen mnd. og da trenger poden å bytte barnehage. Hvordan gjør vi det? Bare å søke flytting? Det blir i en annen bydel, men innen kommunen. Har er 3,5 år. Hvor stor sjans er det for at han får plass? Pleier sånt å være vanskelig? Blir veldig tungvint å ha han i den barnehagen han går i nå i hvert fall.. Men plass må han jo ha, for jobber jo fullt begge to. Må jeg sende inn nytt søknadsskjema, eller søker jeg om overflytting eller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hos oss ringer man barnehagekontoret og forklarer situasjonen. Så kan man bare håpe. Det er ikke uvanlig å måtte fortsette i den gamle barnehagen til nytt barnehageår... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hos oss ringer man barnehagekontoret og forklarer situasjonen. Så kan man bare håpe. Det er ikke uvanlig å måtte fortsette i den gamle barnehagen til nytt barnehageår... Søsteren min har akkurat flyttet innen kommunen - og søkt om overflytting.Du har jo prioritet i kommunal bhg, men du er jo likevel avhengig av at det er ledig plass - eller at en eller annen flytter da... Mener det er eget søknadsskjema 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 I vår kommune er det et eget skjema hvor man søker om overflytting. Søknadsfristen er 14 dager _før_ den som gjelder for hovedopptaket, slik at overflyttingene blir vedtatt _før_ de begynner å ta inn nye barn. Hos oss kan barn bli flyttet over fra 1.mai og utover - etterhvert som de som skal begynne på skolen slutter i bhg. Ring til barnehagekontoret i kommunen og spør hvordan det er i deres kommune. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.