Gjest @krøll Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Så er det slutt på jula for denne gangen. Treet er høstet, all julepynt er fjernet og i stua er det nå tomt og kjedelig. Vesla har tigget seg til å la hennes tre stå en stund til, men ellers er det over. Føles så rart, og så har det gått så fort. Nesten litt vemodig syns jeg. Så nå det bare å vente på neste jul. Bare 11 mnd og 18 dager igjen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest treigis Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Så treig du er da Vi startet en tråd her inne om fredagen om dette, da kastet flere her inne ut jula sammen med helgevasken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @krøll Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Så treig du er da Vi startet en tråd her inne om fredagen om dette, da kastet flere her inne ut jula sammen med helgevasken. Kanskje litt treig, ja. Den tråden har jeg ikke sett. Men det er fremdeles 11 mnd og 18 dager igjen til neste jul.......... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Vi kastet ut jula her hos kjæresten i formiddag. ) Blir litt tomt med det samme, men det er godt også, skjønt i år har jeg ikke vært i nærheten så lei av den som tidligere år. Men jeg får vel krupp når jeg kommer hjem til meg selv i morra og ser alle nissene som fremdeles bor der... ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Her er det fortsatt julepynt og juletre, men ferien er jo over:o( Det er rart hvordan det har forandret seg..før varte jula fra 23. desember til 13. januar. Nå begynner den 1. desember og er ferdig 1. nyttårsdag. Syns det er litt trist å hive ut jula så tidlig jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Synes det er godt å få ho ut jeg :-) Det er så rotete med alt dette røde greiene overalt :-) Endelig har jeg fått huset mitt tilbake 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Syns denne jula har gått så fort! Pakker bort pynten en dag til uka, skal bli godt å få det normalt igjen... :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.