Gå til innhold

jula er over......

Gjest @krøll

Anbefalte innlegg

Gjest @krøll

Så er det slutt på jula for denne gangen. Treet er høstet, all julepynt er fjernet og i stua er det nå tomt og kjedelig. Vesla har tigget seg til å la hennes tre stå en stund til, men ellers er det over. Føles så rart, og så har det gått så fort. Nesten litt vemodig syns jeg. Så nå det bare å vente på neste jul. Bare 11 mnd og 18 dager igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest treigis

Så treig du er da :)

Vi startet en tråd her inne om fredagen om dette, da kastet flere her inne ut jula sammen med helgevasken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest @krøll

Så treig du er da :)

Vi startet en tråd her inne om fredagen om dette, da kastet flere her inne ut jula sammen med helgevasken.

Kanskje litt treig, ja. Den tråden har jeg ikke sett. Men det er fremdeles 11 mnd og 18 dager igjen til neste jul..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kastet ut jula her hos kjæresten i formiddag. :o) Blir litt tomt med det samme, men det er godt også, skjønt i år har jeg ikke vært i nærheten så lei av den som tidligere år.

Men jeg får vel krupp når jeg kommer hjem til meg selv i morra og ser alle nissene som fremdeles bor der... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trollemor;o)

Her er det fortsatt julepynt og juletre, men ferien er jo over:o(

Det er rart hvordan det har forandret seg..før varte jula fra 23. desember til 13. januar. Nå begynner den 1. desember og er ferdig 1. nyttårsdag. Syns det er litt trist å hive ut jula så tidlig jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er godt å få ho ut jeg :-)

Det er så rotete med alt dette røde greiene overalt :-)

Endelig har jeg fått huset mitt tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...