Gå til innhold

NHD- Hvordan trappe ned?

Anbefalte innlegg

Gjest kvinne37år

Du svarte meg tidligere at Cisordinol kan gi uro og rastløshet om kvelden slik jeg opplever.

Jeg har vært stabil lenge og tror nok psykiateren min vil gi meg grønt lys for å trappe ned.

Hvordan kan jeg best trappe ned Cisordinolen (hvis psykiateren min er enig) tar 20 mg om kvelden.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/321485-nhd-hvordan-trappe-ned/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Cisordinol finnes i tabl på 2 og 10 mg.

Jeg vil foreslå nedtrapping til 16 mg. For å få bort uroen på kveldstid, ville jeg forsøkt 6 mg morgen og 10 mg kveld. Det har selvsagt den ulempen at du må ta medisin to ganger i døgnet.

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg lurer ganske enkelt på hvorfor du prioriterer å svare på ett spørsmål der skribenten vil få svar hos sin egen lege dersom spørsmålet er aktuelt?

... regner ikke med svar, men var bare nødt til å spørre ...

...fordi hun spurte :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...