waxo Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Datteren min på 12,5 år har begynt å få uren hud og kviser på nesa. Jeg slet med veldig uren hud da jeg var i ungdommen, men fikk aldri noe opplæring eller tips av foreldre til hvordan jeg skulle håndtere dette. Jeg ønsker å hjelpe min datter, hun skal slippe å slite med dette helt selv uten at jeg hjelper henne. Noen som har tips om gode produkter en jente på 12 kan bruke? Hun er foreløpig ikke intressert i hvordan ho ser ut, men den tiden kommer sikkert en gang i nær fremtid. Men det hadde vært moro å hjelpe henne før ho sliter med det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wibecke Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hei, jeg ville hørt med apoteket, de har masse gode produkter som passer for sart hud. Ta henne med i en hudpleiesalong, så får hun lært hvordan hun skal bruke hudpleieprodukte og kan på best mulig måte ta vare på huden sin. Lykke til:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Vår 11-åring har det samme problemet. Jeg hadde håpet du skulle få tips om en vidunderkur! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Nå er det ganske nøyaktig 4 måneder siden du skrev innlegget ditt (om litt over en time:-)). Har dere kommet lenger? Vi tok kontakt med fastlegen, som skrev ut en mild krem som heter Skinoren. Den skal smøres på morgen og kveld, etter vask av ansiktet. Ser ut til å ha litt effekt. Kvisene er iallefall ikke vonde lenger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Nå er det ganske nøyaktig 4 måneder siden du skrev innlegget ditt (om litt over en time:-)). Har dere kommet lenger? Vi tok kontakt med fastlegen, som skrev ut en mild krem som heter Skinoren. Den skal smøres på morgen og kveld, etter vask av ansiktet. Ser ut til å ha litt effekt. Kvisene er iallefall ikke vonde lenger. Hælleminn, var det så sent på natta!!! :-) Joda, vi har prøvd noe så enkelt som clerasil med veldig hell, så nå ser det veldig bra ut :-) Ho er i full fart ut i puberteten da, med alt det innebærer :-) Er så sår og lei om dagen atte, har nesten ikke hørt på makan :-) Og mensen, DET er VERDENS undergang...... Ja ja, ho blir vel vant til det etter hvert :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hælleminn, var det så sent på natta!!! :-) Joda, vi har prøvd noe så enkelt som clerasil med veldig hell, så nå ser det veldig bra ut :-) Ho er i full fart ut i puberteten da, med alt det innebærer :-) Er så sår og lei om dagen atte, har nesten ikke hørt på makan :-) Og mensen, DET er VERDENS undergang...... Ja ja, ho blir vel vant til det etter hvert :-) Uff, husker hvordan det var å ha mensen de første gangene, ja. Helt pyton. Det har blitt litt bedre etterhvert. Nå er det bare "småpyton". :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Uff, husker hvordan det var å ha mensen de første gangene, ja. Helt pyton. Det har blitt litt bedre etterhvert. Nå er det bare "småpyton". :-) Ja, man blir på en måte vant til det også :-) Noe hun hardnakket sier hun ikke kommer til å bli :-) Ikke greit å være en av de første, skjønner jo det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.