Gå til innhold

Bunnen er nådd

Gjest Ung og tung mamma

Anbefalte innlegg

Gjest Ung og tung mamma

De siste fire årene har jeg greid å legge på meg over 20 kg. :( Fra å være liten og nett er jeg nå liten og tykk.

Det er mye vanskeligere å finne klær som passer også. Men før jul skulle jeg på fest, og for første gang på lenge følte jeg meg fin. Hadde nytt skjørt og ny topp til, som jeg følte satt pent. En tur til frisøren kostet jeg også på meg. Men jeg var vel omtrent den eneste som ikke fikk et eneste kompliment. En av deltakerne gikk rundt og løftet på alle jentene (gudene vet hvorfor, men det er en annen sak..). Da har løftet meg utbrøt han "herregud så tung du er!". Jeg kunne synke gjennom gulvet.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tjukkebolla

jeg la kraftig for noen år siden,og fikk et par ganger stygge kommentarer etter jeg hadde pyntet meg;"hvorfor bruke tid og krefter på sånt,når man ser ut som en gris uansett",og etter det mistet jeg rett og slett gleden ved å pynte meg:( nytter jo ikke uansett...håper du slipper å gi helt opp!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løfte på gjestene? Det hadde jeg ikke funnet meg i! Andgående kiloene dine er det din sak om du skal gjøre noe med det og ihvertfall ikke en kommentar fra en idiot av en kar.

Glem kommentaren og gi deg selv et spark!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg la kraftig for noen år siden,og fikk et par ganger stygge kommentarer etter jeg hadde pyntet meg;"hvorfor bruke tid og krefter på sånt,når man ser ut som en gris uansett",og etter det mistet jeg rett og slett gleden ved å pynte meg:( nytter jo ikke uansett...håper du slipper å gi helt opp!:)

Fy, så stygge enkelte kan være........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trollemor;o)

Finnes det virkelig mennesker som sier sånt??????????? Jeg er rett og slett sjokkert... Slike uttalelser sier alt om dette "mennesket" og du skal heve deg over det. Jeg er sikker på at du var kjempefin! Jeg ville iallefall hatt deg som venn fremfor dette vemmelige "mennesket".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjukkebolla

Finnes det virkelig mennesker som sier sånt??????????? Jeg er rett og slett sjokkert... Slike uttalelser sier alt om dette "mennesket" og du skal heve deg over det. Jeg er sikker på at du var kjempefin! Jeg ville iallefall hatt deg som venn fremfor dette vemmelige "mennesket".

har kuttet ut de som sa dette,men det ga selvtilliten en seriøs knekk:/ er da mulig å se okay ut på tross av noen ekstra kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har kuttet ut de som sa dette,men det ga selvtilliten en seriøs knekk:/ er da mulig å se okay ut på tross av noen ekstra kilo.

Det med selvtilliten skjønner jeg godt.

Du kan få 100 rosende kommentarer, men den ene negative er desverre den man husker.....

Jeg har alltid gjort jobben min veldig bra, har jobbet i firma i 15 år. Men en gang gjorde jeg en blemme, fikk en forsiktig tilbakemelding på den blemmen, og kommer aldri til å glemme den :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trollemor;o)

Ja helt klart! Men enkelte mennesker er fanatisk opptatt av utseende, klær og materielle goder. De er svært lite spennesne å være sammen med og ikke mye å bruke energi på. Glem den dumme kommentaren og prøv å se på deg selv med positibe øyne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ!? *målløs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kollega som er liten og ganske så tung. Hun må vel være en av dem som bruker mest penger på klær - og er utrolig flink til å kle seg både flott og farkesprakende tross masse ekstra kilo. Selvsagt er det mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt utrolig hva folk kan finne på å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokkert...

En veldig frodig venninne av meg sa følgende en gang noen kalte henne tjukk.

Vel, jeg er tjukk, du er stygg, jeg kan slanke meg..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tjukkebolla

En veldig frodig venninne av meg sa følgende en gang noen kalte henne tjukk.

Vel, jeg er tjukk, du er stygg, jeg kan slanke meg..........

den tyr jeg til på desperate dager...men jeg ville kanskje vært stygg slank?BÅDE stygg og feit,jeg,med andre ord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokkert...

den tyr jeg til på desperate dager...men jeg ville kanskje vært stygg slank?BÅDE stygg og feit,jeg,med andre ord

DET tror jeg ikke på. For å referere til min frodige venninne igjen, så er det få som egentlig tenker over at hun er så stor. Fordi hun er opptatt av andre rundt seg, og bryr seg om andrem og ikke så mye om seg selv. Hun har funnet sin stil, og det folk legger merke til er hennes personlighet.

Tilgi meg hvis jeg er litt slem nå, men....INGEN er stygge. Du må finne dine fortrinn og særtrekk, og fremheve dem. Finn din egen stil i klesveien, gjerne litt spesielle og utradisjonelle. Utvaskede joggebukser med både knær og rompe er ikke særlig tiltrekkende, selv ikke på 17-årige sylfider. Det å gå rundt å på en måte signalisere at jeg er både stygg og tjukk gjør at det er det folk legger merke til.

Opp med haka, rett deg opp i ryggen, og gå ut i verden som DEN DU ER!!

Du er noe, du kan noe, du har dine fortrinn og særtrekk som alle andre. Spill på det du har, og tenk på alt det positive du tross alt har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dustedama

DET tror jeg ikke på. For å referere til min frodige venninne igjen, så er det få som egentlig tenker over at hun er så stor. Fordi hun er opptatt av andre rundt seg, og bryr seg om andrem og ikke så mye om seg selv. Hun har funnet sin stil, og det folk legger merke til er hennes personlighet.

Tilgi meg hvis jeg er litt slem nå, men....INGEN er stygge. Du må finne dine fortrinn og særtrekk, og fremheve dem. Finn din egen stil i klesveien, gjerne litt spesielle og utradisjonelle. Utvaskede joggebukser med både knær og rompe er ikke særlig tiltrekkende, selv ikke på 17-årige sylfider. Det å gå rundt å på en måte signalisere at jeg er både stygg og tjukk gjør at det er det folk legger merke til.

Opp med haka, rett deg opp i ryggen, og gå ut i verden som DEN DU ER!!

Du er noe, du kan noe, du har dine fortrinn og særtrekk som alle andre. Spill på det du har, og tenk på alt det positive du tross alt har.

Vel skrevet! Du høres ut som en flott person. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tzatziki1365380058

Om du bestemmer deg for å gjøre noe med vekten din, er kun opp til deg. Men sånne kommentarer fra denne fyren som gikk rundt og løftet (!) på damene, må du rett og slett bare heve deg laaaaaangt over.

At enkelte mennesker oppfører seg som idioter, er virkelig ikke ditt problem! SKjønner at det er vanskelig, men dersom du prøver å se situasjonen utenfra, vet du at det er rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...