rudolfine Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Her er jula vekke, og vi har begynt å glede oss til London-turen i vinterferien. Jeg har tidligere hørt/lest om en stor lekeplass sentralt i byen, Hyde Park kanskje? Noen som kan fortelle meg mer om denne lekeplassen/lekeparken, og gjerne litt nærmere beskrivelse over hvor den er? Takk. 0 Siter
calendula Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Her er den. Kjempefin lekeplass http://www.royalparks.org.uk/parks/kensington_gardens/diana_playground.cfm 0 Siter
annegunn Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Den calendula linker til er knallfin, vi har vært der mange ganger. Toalett og cafe er det der også. Nærmeste t-banestasjon er Queensway, evt Bayswater, lekeplassen ligger altså det nordvestre hjørnet av Hyde Park/Kensington Gardens og er lett å se. Ekornene er _tamme_ - så ta med nøtter om du har en som liker å mate ekorn... Nå sist i november stilte deg seg opp ved benken jeg satt på, forventningsfulle. Men da var det lite folk der, så de var nok modigere enn normalt. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Den calendula linker til er knallfin, vi har vært der mange ganger. Toalett og cafe er det der også. Nærmeste t-banestasjon er Queensway, evt Bayswater, lekeplassen ligger altså det nordvestre hjørnet av Hyde Park/Kensington Gardens og er lett å se. Ekornene er _tamme_ - så ta med nøtter om du har en som liker å mate ekorn... Nå sist i november stilte deg seg opp ved benken jeg satt på, forventningsfulle. Men da var det lite folk der, så de var nok modigere enn normalt. ''Ekornene er _tamme_ - så ta med nøtter om du har en som liker å mate ekorn... '' Ikke dersom du har en som ikke liker å bli bitt i fingeren. Den lille jævelen tok nøtta, beit meg og stakk av. 0 Siter
annegunn Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 ''Ekornene er _tamme_ - så ta med nøtter om du har en som liker å mate ekorn... '' Ikke dersom du har en som ikke liker å bli bitt i fingeren. Den lille jævelen tok nøtta, beit meg og stakk av. Det høres ut som du tilhører den andre kategorien, de som ikke liker å mate ekorn? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Det høres ut som du tilhører den andre kategorien, de som ikke liker å mate ekorn? Hva gjør man ikke for å more unga? "Se, så tam den er, Storebror! Så fin, og ikke redd i det hele tatt! Nå kommer den og spiser, neida, det er ikke farlig, den biter ikke! AUUU, FAEN!" 0 Siter
annegunn Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Hva gjør man ikke for å more unga? "Se, så tam den er, Storebror! Så fin, og ikke redd i det hele tatt! Nå kommer den og spiser, neida, det er ikke farlig, den biter ikke! AUUU, FAEN!" *knegg* Det var høydepunktet for jentungen da vi var på juleshopping i november. Hun _klappet_ dem... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 *knegg* Det var høydepunktet for jentungen da vi var på juleshopping i november. Hun _klappet_ dem... De har sikkert skabb også. Småjævler. *knurr* 0 Siter
avidi Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Den calendula linker til er knallfin, vi har vært der mange ganger. Toalett og cafe er det der også. Nærmeste t-banestasjon er Queensway, evt Bayswater, lekeplassen ligger altså det nordvestre hjørnet av Hyde Park/Kensington Gardens og er lett å se. Ekornene er _tamme_ - så ta med nøtter om du har en som liker å mate ekorn... Nå sist i november stilte deg seg opp ved benken jeg satt på, forventningsfulle. Men da var det lite folk der, så de var nok modigere enn normalt. Vi skal også muligens dit i løpet av vinteren, hvor vil du anbefale å bo, tre voksne og et barn på 10 år? Helst et sted med ordentlig frokost. 0 Siter
annegunn Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Vi skal også muligens dit i løpet av vinteren, hvor vil du anbefale å bo, tre voksne og et barn på 10 år? Helst et sted med ordentlig frokost. Vi bor alltid på Premier Inn - de har flere hoteller i sentrum: http://www.premierinn.com/ Favoritten er County Hall rett ved London Eye, sist gang bodde vi på Kings Cross mye fordi det er enkelt i forhold til Stansted, tar bare t-benen til Tottenam Hale og toget derfra. Kensington er greit i forhold til museene, om man har en jentunge som gjerne kunne vært både to og tre ganger på Science Museum i løpet av en Londontur. Dog - kun to voksne pr rom med Premier Inn, så det er mulig dere kommer en del billigere ut av det med et firmannsrom et annet sted. 0 Siter
annegunn Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Vi bor alltid på Premier Inn - de har flere hoteller i sentrum: http://www.premierinn.com/ Favoritten er County Hall rett ved London Eye, sist gang bodde vi på Kings Cross mye fordi det er enkelt i forhold til Stansted, tar bare t-benen til Tottenam Hale og toget derfra. Kensington er greit i forhold til museene, om man har en jentunge som gjerne kunne vært både to og tre ganger på Science Museum i løpet av en Londontur. Dog - kun to voksne pr rom med Premier Inn, så det er mulig dere kommer en del billigere ut av det med et firmannsrom et annet sted. t-banen til Tottenham Hale skulle det visst stå *trøtt* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.