Gå til innhold

Headover / Buff

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha tjuvlånt podens buff / headover et par ganger har jeg innsett at jeg trenger et par stykker selv, men de var f*** ikke lette å finne på nettet! Altså - jeg skal handle i en sportsbutikk og jeg vet jo jeg har sett dem der i mange fine farger osv.

Men samme om jeg søker på buff (som jeg trodde de het) eller headover så får jeg nesten ingen treff? På XXL fant jeg en og den var stygg, det sto Bavac med svære bokstaver på hele greia jo.

Noen som vet om de har flere på XXL eller Intersport?

Skrevet

Obs sport har, G-sport, da? Sjekket på nett?

Gjest løp å kjøp
Skrevet

Både intersport, g-sport, mx-sport har hos oss iaffall

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231105685' post='4055881]

Obs sport har, G-sport, da? Sjekket på nett?

På g-sport på nettet er det fint lite. :o( Men jeg har flere av sportsbutikkene som nevnes i tråden i nærheten her så jeg får ta en runde senere i uka. :o)

Skrevet

Grøss og gru. Den ser ut som en badehette, jo!

Neida, den er foldet sammen på bildet, den er som et rør av tøy. :o)

Skrevet

Neida, den er foldet sammen på bildet, den er som et rør av tøy. :o)

Jaha. Hvordan den ut på hodet da? Skeptisk.

Skrevet

Jaha. Hvordan den ut på hodet da? Skeptisk.

Jeg skal ikke bruke den som lue, men som løshals / skjerf. Som lue ser det teit ut.

Skrevet

Jeg skal ikke bruke den som lue, men som løshals / skjerf. Som lue ser det teit ut.

Aha! DA blir det noe helt annet. *puster lettet ut* ;)

candyqueen_83
Skrevet

På g-sport på nettet er det fint lite. :o( Men jeg har flere av sportsbutikkene som nevnes i tråden i nærheten her så jeg får ta en runde senere i uka. :o)

På G-sport er det 20-70 % på alle varer nå. Jeg så de hadde slike på G-sport her i dag.

Jeg kjøpte Devold Active ullstillongs til 20 % rabatt. Får se om jeg klør eller ikke av den :o)

Skrevet

På G-sport er det 20-70 % på alle varer nå. Jeg så de hadde slike på G-sport her i dag.

Jeg kjøpte Devold Active ullstillongs til 20 % rabatt. Får se om jeg klør eller ikke av den :o)

På alle g-sporter? Over hele landet???? *Jeg iler*

candyqueen_83
Skrevet

På alle g-sporter? Over hele landet???? *Jeg iler*

Tror da det. Hang en sånn trykket plakat fra G-sport der hvertfall.

Skrevet

Tror da det. Hang en sånn trykket plakat fra G-sport der hvertfall.

Tror det må være lokalt, står ikke noe om det på nettsidene deres i alle fall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...