Shadow 650 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Så, var det tilbake til hverdagen igjen. Vi var litt var trøtte og vimpsete i morges, og rutinene gikk ikke så glatt som de pleier. Det tar sikkert noen dager til vi er inne rytmen igjen. Det var faktisk deilig å kjenne "action" igjen. Se de andre foreldrene levere i barnehagen, betrakte de andre som skal rekke noe. Godt nyttår ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Det var hardt å stå opp i dag, ja - men det gikk bedre enn forventet. Hun midterste, som pleier å være urtreig, var blid som ei lerke, og kom seg først ut av huset :-) Snart-5-åringen smilte som ei sol da hun kom inn i garderoben på barnehagen! Og det var jammen meg koselig å komme på jobb også! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Det var hardt å stå opp i dag, ja - men det gikk bedre enn forventet. Hun midterste, som pleier å være urtreig, var blid som ei lerke, og kom seg først ut av huset :-) Snart-5-åringen smilte som ei sol da hun kom inn i garderoben på barnehagen! Og det var jammen meg koselig å komme på jobb også! ''Og det var jammen meg koselig å komme på jobb også!'' Dy syke, syke menneske!! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 ''Og det var jammen meg koselig å komme på jobb også!'' Dy syke, syke menneske!! ;-) ...fortsatt trøtt....;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Det var hardt å stå opp i dag, ja! Den aller første tanken jeg hadde i huet da vekkeklokka ringte i dag, var "Det er faen ikke mulig!" Men det gikk greiere enn forventa å få opp ungene i dag, og de var blidere enn meg, begge to. Vi somla litt mer enn vanlig, da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 ''Og det var jammen meg koselig å komme på jobb også!'' Dy syke, syke menneske!! ;-) *he-he* Har kanskje litt med at jeg bare skal jobbe i tre dager, og så skal jeg være sykemeldt i 1,5-2 uker - skal ha en operasjon på torsdag...... Så jeg må bare få unna disse tre dagene, så skla jeg være hjemme igjen :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 ''Det var faktisk deilig å kjenne "action" igjen. Se de andre foreldrene levere i barnehagen, betrakte de andre som skal rekke noe.'' Nuvel. Deg om det! Må si jeg foretrekker det rolige tempoet vi har hatt i ferien. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Heldigvis begynte ungene 9:15 på skolen i dag, så det var ikke så ille. Men når man har sovet til 10 hver dag i to uker er det litt pes å plutselig skulle venne seg til å stå opp 6:30 igjen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ungene var ikke hos meg i dag så morgenen gikk greit. ) Sist fredag derimot måtte de opp 7:30 og de var temmelig trøtte og treeeege ja... Men det går vel ikke mange dagene før vi er tilbake i tralten igjen tenker jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 jeg har vært våken siden kl. 4 jeg.. sto opp 5.15, siden jeg allikevel snart måtte opp. Godt å komme på jobb igjen. Nå er det full fart igjen.. Skal kjøpe treningsapparat i dag eller i morgen, så skal vi snart flytte. Blir et spennende år jeg ser frem til. Kjærligheten blomstrer og livet er herlig ) Poden vokser og blir mer og mer snusfornuftig, morsomt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Det å komme seg ut av sengen når kuldegradene skriker...det var tungt det ",) Men ungene stod opp som vanlig, det er vel i morgen kampen kommer, kampen mot øyelokkene. Jeg ønsker hverdagen velkommen jeg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wtfcwia Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 jeg ønsker hverdagen hjertelig velkommen selv:) jula er en treig og kjedelig tid når man ikke har familie som bryr seg:/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoodTimes Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 jeg har vært våken siden kl. 4 jeg.. sto opp 5.15, siden jeg allikevel snart måtte opp. Godt å komme på jobb igjen. Nå er det full fart igjen.. Skal kjøpe treningsapparat i dag eller i morgen, så skal vi snart flytte. Blir et spennende år jeg ser frem til. Kjærligheten blomstrer og livet er herlig ) Poden vokser og blir mer og mer snusfornuftig, morsomt Liten sidebemerkning utenfor tema: en natt lå jeg våken lenge og da begynte jeg plutselig å streve sånn med å huske hva du kalte deg, Spirello, da du var helt ung og helt ny her på Dol! Jeg venter ikke at du skal si det (men OM du gjør det kan du kanskje ta det på Meldinger?) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg skjønte ikke hvor lyden kom fra engang da vekkerklokka mi ringte i dag morges. Min neste innskytelse var å hive den ut vinduet... 12-åringen som er enda mer B enn meg kom seg merkelig nok opp av senga selv - mens toåringen og gubben dormet videre. 'Skal du ikke stå opp?' sa jeg - hvorpå hav svarte 'nei, hvorfor det, minsten sover jo'... Han er egentlig en morgenfugl. Så jeg koste meg med å vente på en forsinket buss på Helsfyr, mens jeg funderte på hvorfor bussen alltid er mest forsinket på de kaldeste dagene - og når jeg kom på jobben viste termometeret intet mindre enn -19.5. Og hjemme i den varme senga lå noen og dormet enda... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg våknet bare - av alt og ingenting - og klokka viste 03:00. Gjesp! Fikk ikke sove - og lå og døset litt. Stod opp litt over 4 - Ordnet alt tøy til bhg og skole/SFO. Ryddet litt i stua. Drakk en kopp varm te og leste i "Tusen strålende soler" (som forøvrig er min 5te bok i løpet av knapt 3 uker) Kl. 6:50 våknet resten av huset. Både lillesøster og storesøster så rimelig trøtte ut, men begge våknet selv. Og begge virket fornøyde over at de skulle starte på igjen i dag. Gubben var relativt kvikk, men surnet litt til når han måtte rett ut i snømåking. Det har lavet ned i natt! Joda, det er godt når hverdagen vender tilbake, men ferien har vært lang, deilig og avslappende. Selv er jeg sykemeldt denne uka, så jeg fortsetter i sakte tempo noen dager til, jeg ) Godt Nyttår - Måtte 2009 bli et meningsfyllt år! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 jeg ønsker hverdagen hjertelig velkommen selv:) jula er en treig og kjedelig tid når man ikke har familie som bryr seg:/ ''jula er en treig og kjedelig tid når man ikke har familie som bryr seg:/'' Du, det trenger den absolutt ikke være, da. Vi har heller ingen familiær kontakt i jula, ikke nødvendigvis fordi ingen bryr seg, men det er vel det at man ikke er sammen med familien som er problemet her - og da spiller jo årsak ingen rolle. Vi har storkost oss med venner i jula, og vært sammen bare oss i huset. Har hatt det helt supert, og har ikke savnet kjipe familieselskapet ett sekund. Så det blir kanskje litt hva man gjør det til selv også?! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Liten sidebemerkning utenfor tema: en natt lå jeg våken lenge og da begynte jeg plutselig å streve sånn med å huske hva du kalte deg, Spirello, da du var helt ung og helt ny her på Dol! Jeg venter ikke at du skal si det (men OM du gjør det kan du kanskje ta det på Meldinger?) *kremt* jeg er da fortsatt ung 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shadow 650 Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg skjønte ikke hvor lyden kom fra engang da vekkerklokka mi ringte i dag morges. Min neste innskytelse var å hive den ut vinduet... 12-åringen som er enda mer B enn meg kom seg merkelig nok opp av senga selv - mens toåringen og gubben dormet videre. 'Skal du ikke stå opp?' sa jeg - hvorpå hav svarte 'nei, hvorfor det, minsten sover jo'... Han er egentlig en morgenfugl. Så jeg koste meg med å vente på en forsinket buss på Helsfyr, mens jeg funderte på hvorfor bussen alltid er mest forsinket på de kaldeste dagene - og når jeg kom på jobben viste termometeret intet mindre enn -19.5. Og hjemme i den varme senga lå noen og dormet enda... Oiii -19,5oC Da skjønner eg du savnet den varme dyna. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Godt nytt år! Jeg synes egentlig det er kjempedeilig å komme tilbake til hverdagen igjen, men akkurat den første dagen er som regel litt seig. Uvant med å stå opp tidlig, og rutinene sitter liksom ikke helt etter så lang tid med å la humla suse. Men det var fint å komme på jobben igjen! Godt å merke at jeg trives så godt med den at jeg blir glad for gjensynet. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg skjønte ikke hvor lyden kom fra engang da vekkerklokka mi ringte i dag morges. Min neste innskytelse var å hive den ut vinduet... 12-åringen som er enda mer B enn meg kom seg merkelig nok opp av senga selv - mens toåringen og gubben dormet videre. 'Skal du ikke stå opp?' sa jeg - hvorpå hav svarte 'nei, hvorfor det, minsten sover jo'... Han er egentlig en morgenfugl. Så jeg koste meg med å vente på en forsinket buss på Helsfyr, mens jeg funderte på hvorfor bussen alltid er mest forsinket på de kaldeste dagene - og når jeg kom på jobben viste termometeret intet mindre enn -19.5. Og hjemme i den varme senga lå noen og dormet enda... Godt Nyttår, Annegunn! Er det virkelig så mye kaldere på jobben din enn her? Vi hadde -10 i dag tidlig, og det var absolutt kaldt nok. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.