Gjest Nurketuss Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hei, vi skal snart bytte til sitte-delen på Buggisen. Jenta vår er over et halvt år, og snart for lang for bagen. Tenker bruke den nye delen kun i liggende stiling den første tiden, før hun kan sitte selv. (Kan jeg evt bruke den i hvile-stilling eller blir det feil for ryggen?) Det jeg lurer på er hvordan denne sitte-delen brukes nå på vinteren? For den er jo full av disse selene/stroppene, og med andre ord er det vanskelig å få lagt en skinnpose nedi? Man får vel iallefall ikke brukt selene samtidig med en skinnpose? Hm...jeg er helt grønn på dette, og skulle ønske noen kunne fortelle hvordan de bruker denne på vinterstid. Og bruker dere den madrassen som fulgte med til bagen, i sitte-delen? På forhånd takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mallet Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Vår pose har hull til selene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Har ikke sånn vogn (min er for øvrig for stor for vogn snart men han hadde skinnpose, og den er det tre hull til selene, to over skuldre, og en mellom beina. Var skikkelig knot å få festa, for måtte løsne alt fra vogna (quinny) og den var noe herk, men det går 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nurketuss Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Vår pose har hull til selene. Poenget er altså at vi har en eldre skinnpose, som det ikke finnes slike hull i Er eneste løsnng å kutte til hull i den altså? *sukk* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.