Gå til innhold

Uff, oppgitt over systemet!

Anbefalte innlegg

Jeg er så oppgitt over psykiatrien, har gått til behandling lenge men den ble avsluttet i høst fordi jeg var jevnt bra over en periode!

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ble sluppet nå, det var så mye usikkerhet. Gravid, måtte slutte med seroquel pga det (konsentrasjonen er blitt dårligere igjen), vet ikke om jeg kan føde på lokalsykehuset eller om jeg må til Ullevål pga utposning på en blodåre i hodet. Gikk over fra tidsbeg. uføre til attføring i høst, men har pga sykdom ikke klart å starte i tiltak.

Den eneste jeg har nå er fastlegen min som betviler diagnosen som psykiateren satte, og den eneste jeg stolte fullt og helt på var den psykiateren!

Jeg forstår at systemet har liten kapasitet, men er det så lurt å slippe pasientene i slike usikre perioder?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/321525-uff-oppgitt-over-systemet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Den eneste jeg har nå er fastlegen min som betviler diagnosen som psykiateren satte, og den eneste jeg stolte fullt og helt på var den psykiateren!''

Typisk det. Det er liksom ikke noe fastsatt standard i systemet. Det går helst på egne meninger om hva som er riktig.

Skriv et brev direkte til psykiateren og be om at du tas inn igjen. Kanskje kan det løses så enkelt som det.

Denne psykiateren har jeg ikke vært hos på lenge for han har byttet jobb mange ganger, og jeg hører dermed ikke til hos han lenger.

Det eneste jeg har hatt er en sosionom, og dit kan jeg kanskje komme inn igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...