Gå til innhold

Vallergan like bra som Tolvon?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

sort som natta

vallergan gir iallefall ikke oksehunger,så det er jo ikke farlig å prøve...selv bruker jeg imovane og vallergan sammen,synes det passer meg fint:)

tolvon fikk jeg tidl,funket på søvn,men som du sier,jeg la på meg!og da var det lettere å gå tilbake til det jeg brukte før...

remeron har også vektøkning som bivirkning,men når jeg prøvde den klarte jeg kontrollere vekta mere(spiste ikke i søvne,som jeg faktisk gjorde på tolvon:/).funker for søvn på noen den og

håper du finner noe som funker:)

Fikk du ulvehunger av tolvon?

Har tolvon liggende jeg også men tør ikke ta det pga at det kan gi vektøkning. Jeg skal kanskje få vallergan,har ei venninne som tar dem og hun sover som en stein.

Liten dose seroquel gjør underverker. Jeg får heller ikke særlig effekt av vallergan.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...