Gå til innhold

Jeg blir gal, gal, gal

Anbefalte innlegg

Drar på shopping til byen. Dropper t-banen grunnet klaustrofobi. Går fort for å rekke bussen, får panikkanfall på bussen, går over så ser jeg bussen kjører motorveien, panikk klaus. Går av bussen i sentrum, mange mennesker må sette meg ned å konse for å puste. Det jeg skulle kjøpe hadde de ikke, går ut igjenn, angstanfall pga mye folk. Går videre, må over ett stort torg agorafobi. Har tatt rivotril nå, venter på at det skal virke vil ikke ta drosje hjem slik jeg hadde planlakt så bestemmer meg på å presse meg på bussen. Mange tiløp til panikk på bussen, den kjører heldigvis ikke motorvei. Så litt lettere. Så skal jeg gå hjem, får panikktendenser når jeg kjenner noen gå bak meg, og når jeg møter på folk. Må sette meg ned å puste.

I tillegg til dette går jeg hele tiden å bekymrer meg om jeg blir smittet av noe. Kjenner ånden til de bak meg på bussen, noen hoster, jeg blir engstelig.

Har paranoid schizofreni, residual type med div angstdiagnoser i tillegg. Går på 10mg zyprexa og 100 mg zoloft. Kan jeg justere medsiner.

Fungerer greit når jeg er hjemme, evnt kjører til butikken. Går jeg får jeg panikkanfall. Er så lei.

Takknemmelig for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/321539-jeg-blir-gal-gal-gal/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...