Gå til innhold

Diane og depresjon

Anbefalte innlegg

Gjest spørsmål2009

Har gått på Diane i 4 mnd nå etter flere års opphold. Denne er den eneste som har tilfredsstillende effekt på huden min, men jeg tror jeg blir deprimert av den. Har hatt gråteanfall annenhver dag i flere mnd, før gråt jeg kanskje en gang per mnd om ikke sjeldnere. Går også rundt med tusen tanker som kverner i hodet og får aldri satt i gang med ting jeg bør gjøre. Regner med det er depresjon.

Må jeg da begynne med antidepressiva og stappe kroppen enda mer full av legemidler eller finnes det alternativer (annet enn å slutte)?

Har også et spørsmål vedr Seroquel, av nysgjerrighet. Ifølge www.seroquel.com brukes medisinen mot bipolar lidelse, men i følge Felleskatalogen brukes det mot schizofreni. Hva er riktig og hvorfor står det forskjellige ting forskjellige steder?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/321542-diane-og-depresjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...