Gå til innhold

møte med bup

Anbefalte innlegg

Gjest anna k
Skrevet

Nå er jeg så sliten, så sliten.

Møte med bup, eksmann, og sønnen min, og folkene der i dag.

En enorm belastning.

Føler meg helt nummen.

Jeg har ikke skrevet så mye om hva som har skjedd de siste to årene av livet mitt. Det har nemlig skjedd så ufattelig mye. Som en dårlig spøk. Litt, og en del under andre nick. Og en del i perioder da jeg var veldig grenseløs, men jeg har forandret meg der. Jeg har ikke bare meg selv og tenke på. Min historie veves sammen med andres.

I går kveld fikk jeg melding med min sønn.

Seksords novelle, var ikke det noe for en stund siden?

Mamma jeg vil flyte fra far

Det kom frem mye på møtet, men der var også slike uhyrligheter...

Jeg er så trett, beklager rotet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke så mange ordene til deg i dette. Men en varm klem iallfall!

Gjest anna k
Skrevet

Har ikke så mange ordene til deg i dette. Men en varm klem iallfall!

Takk for det skal. Når han har lagt seg og alle andre venner er i seng kommer det frem. Mest av alt er jeg trist i dag. Jeg burde blitt rasende.

Jeg vet ikke hvordan dette skal gå, med han. Det skal ikke gå den veien det gikk sist i hvert fall. Jeg er glad at han er stor gutt og har mer han skulle ha sagt nå.

Du skrev noe fint til meg sist som jeg ikke vil glemme.

Skrevet

Jeg er dopa med sobril fordi jeg prøver å sovne. Men, klem fra meg også i natten hvis du vil ha. Ville også gitt deg en sang men er ikke å finne. Gode tanker.

Skrevet

Jeg svarer deg her i stedet jeg..

Jeg er ikke helt med... på hva du mener, ang bup..? Jeg kjenner ikke til historien din.. men del den gjerne, om du vil..

Gode tanker til deg :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...