Gjest Skal jeg være streng? Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Måtte bare sende en gla-melding til alle som har små sengevætere. Jeg skrev innlegg 2710, Alarm - skal jeg være streng. Da virket det enda håpløst men nå er 9-åringen tørr!!!! Leste i lokalavisa om ei dame som utdanner seg til refleksolog å som bl.a kunne hjelpe oss med problemet sengevæting. Starta 19 nov å etter en måned med to behandlinger i uka er han tørr. Hatt to uhell men ellers sover han med truse hver natt, drikker også om kvelden å det går bra. ). Aboslutt å anbefale. 0 Siter
pusi Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Ser hva du skriver men må innrømme at jeg er skeptisk til slike enkelt-tilfeller. Ifølge legen er det nervene som ikke er modne nok til å gi riktige signaler, så vi håper at det er noe på gang her slik at nervene endelig begynner å forstå at gutten faktisk begynner å bli stor. Refleksologen påvirker etter det jeg forstår nervebanene, så det kan jo hende at det er denne som har hjulpet dere. Hadde vært gøy å høre om flere som har erfart det samme som dere. Fint at det virker for sønnen din. Han synes sikkert det er godt selv, spesielt å slippe den sensoren. For oss fungerer det ganske bra med bleier. Det blir mindre stress og mas da. Gutten var tørr i sommer, så nå venter vi på våren igjen, og håper at neste sommer blir like tørr som denne. 0 Siter
Gjest Kan dette løses? Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Ser hva du skriver men må innrømme at jeg er skeptisk til slike enkelt-tilfeller. Ifølge legen er det nervene som ikke er modne nok til å gi riktige signaler, så vi håper at det er noe på gang her slik at nervene endelig begynner å forstå at gutten faktisk begynner å bli stor. Refleksologen påvirker etter det jeg forstår nervebanene, så det kan jo hende at det er denne som har hjulpet dere. Hadde vært gøy å høre om flere som har erfart det samme som dere. Fint at det virker for sønnen din. Han synes sikkert det er godt selv, spesielt å slippe den sensoren. For oss fungerer det ganske bra med bleier. Det blir mindre stress og mas da. Gutten var tørr i sommer, så nå venter vi på våren igjen, og håper at neste sommer blir like tørr som denne. Heisann å takk for svar. Vi brukte jo også bleier men han tissa ofte gjennom de også, kom sånne mengder. De slutter jo av seg selv etterhvert å jeg synes alarmen va litt tungvint. Læreren til ho behandleren vi brukte har spesialisert seg på akkurat det m sengevæting å behandla mange så jeg tenkte shit vi prøver å virker ikke det så får vi vel bare vente. MEN.. utrolig nok så funka det. Nu ska vi bare vente å se at det ikke blir tilbakefall så skal det kjøpes ny madrass å han kan begynne å ha overnattingsbesøk. Lykke til til dere. Det ordner seg nok. ) Arig å hørt om det e flere som har prøvd dette ja. 0 Siter
Gjest snoopydooo Skrevet 10. mai 2009 Skrevet 10. mai 2009 Heisann å takk for svar. Vi brukte jo også bleier men han tissa ofte gjennom de også, kom sånne mengder. De slutter jo av seg selv etterhvert å jeg synes alarmen va litt tungvint. Læreren til ho behandleren vi brukte har spesialisert seg på akkurat det m sengevæting å behandla mange så jeg tenkte shit vi prøver å virker ikke det så får vi vel bare vente. MEN.. utrolig nok så funka det. Nu ska vi bare vente å se at det ikke blir tilbakefall så skal det kjøpes ny madrass å han kan begynne å ha overnattingsbesøk. Lykke til til dere. Det ordner seg nok. ) Arig å hørt om det e flere som har prøvd dette ja. Hvor i landet bor dere( nord-øst-vest etc) ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.