Gjest Skal jeg være streng? Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Måtte bare sende en gla-melding til alle som har små sengevætere. Jeg skrev innlegg 2710, Alarm - skal jeg være streng. Da virket det enda håpløst men nå er 9-åringen tørr!!!! Leste i lokalavisa om ei dame som utdanner seg til refleksolog å som bl.a kunne hjelpe oss med problemet sengevæting. Starta 19 nov å etter en måned med to behandlinger i uka er han tørr. Hatt to uhell men ellers sover han med truse hver natt, drikker også om kvelden å det går bra. ). Aboslutt å anbefale. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusi Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ser hva du skriver men må innrømme at jeg er skeptisk til slike enkelt-tilfeller. Ifølge legen er det nervene som ikke er modne nok til å gi riktige signaler, så vi håper at det er noe på gang her slik at nervene endelig begynner å forstå at gutten faktisk begynner å bli stor. Refleksologen påvirker etter det jeg forstår nervebanene, så det kan jo hende at det er denne som har hjulpet dere. Hadde vært gøy å høre om flere som har erfart det samme som dere. Fint at det virker for sønnen din. Han synes sikkert det er godt selv, spesielt å slippe den sensoren. For oss fungerer det ganske bra med bleier. Det blir mindre stress og mas da. Gutten var tørr i sommer, så nå venter vi på våren igjen, og håper at neste sommer blir like tørr som denne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kan dette løses? Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ser hva du skriver men må innrømme at jeg er skeptisk til slike enkelt-tilfeller. Ifølge legen er det nervene som ikke er modne nok til å gi riktige signaler, så vi håper at det er noe på gang her slik at nervene endelig begynner å forstå at gutten faktisk begynner å bli stor. Refleksologen påvirker etter det jeg forstår nervebanene, så det kan jo hende at det er denne som har hjulpet dere. Hadde vært gøy å høre om flere som har erfart det samme som dere. Fint at det virker for sønnen din. Han synes sikkert det er godt selv, spesielt å slippe den sensoren. For oss fungerer det ganske bra med bleier. Det blir mindre stress og mas da. Gutten var tørr i sommer, så nå venter vi på våren igjen, og håper at neste sommer blir like tørr som denne. Heisann å takk for svar. Vi brukte jo også bleier men han tissa ofte gjennom de også, kom sånne mengder. De slutter jo av seg selv etterhvert å jeg synes alarmen va litt tungvint. Læreren til ho behandleren vi brukte har spesialisert seg på akkurat det m sengevæting å behandla mange så jeg tenkte shit vi prøver å virker ikke det så får vi vel bare vente. MEN.. utrolig nok så funka det. Nu ska vi bare vente å se at det ikke blir tilbakefall så skal det kjøpes ny madrass å han kan begynne å ha overnattingsbesøk. Lykke til til dere. Det ordner seg nok. ) Arig å hørt om det e flere som har prøvd dette ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopydooo Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Heisann å takk for svar. Vi brukte jo også bleier men han tissa ofte gjennom de også, kom sånne mengder. De slutter jo av seg selv etterhvert å jeg synes alarmen va litt tungvint. Læreren til ho behandleren vi brukte har spesialisert seg på akkurat det m sengevæting å behandla mange så jeg tenkte shit vi prøver å virker ikke det så får vi vel bare vente. MEN.. utrolig nok så funka det. Nu ska vi bare vente å se at det ikke blir tilbakefall så skal det kjøpes ny madrass å han kan begynne å ha overnattingsbesøk. Lykke til til dere. Det ordner seg nok. ) Arig å hørt om det e flere som har prøvd dette ja. Hvor i landet bor dere( nord-øst-vest etc) ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.