Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her og stortuter, gikk rett over i grining da jeg våknet omtrent. Men så må jeg opp og ut innen en halv time.

Så jeg må slutte med dette tullet veldig snart. Er det noen som bare kan si wake up og skjerp deg?

Skrevet

Hva er det du er så lei deg for da? Det er lov til å gråte hvis man trenger det vettu.. ofte det hjelper.

*Trøsteklem*

Skrevet

Kommer jo helt an på hva du griner for det da. Vanligvis er jeg tilhenger av å grine og få det ut. Men hvis du skal noe viktig, så kan du jo si til deg selv at du kan grine resten når du kommer hjem??

Skrevet

Hva er det du er så lei deg for da? Det er lov til å gråte hvis man trenger det vettu.. ofte det hjelper.

*Trøsteklem*

Nei, du må ikke gi meg trøsteklem da blir det bare verre.

Skrevet

Kommer jo helt an på hva du griner for det da. Vanligvis er jeg tilhenger av å grine og få det ut. Men hvis du skal noe viktig, så kan du jo si til deg selv at du kan grine resten når du kommer hjem??

Det blir bare sånn. Ågud, nei, jeg må bare skjerpe meg. Det er det eneste som hjelper.

Skrevet

Du vil ikke ha trøst?

OK: Skjerp deg,- dette her har du ikke tid til :-)

Når man er deprimert kan det hjelpe å tenke på at sånn har man hatt det før (hormoner etc.) - så det er jo egentlig ikke noe å bry seg om. Sånn!

Skrevet

Du vil ikke ha trøst?

OK: Skjerp deg,- dette her har du ikke tid til :-)

Når man er deprimert kan det hjelpe å tenke på at sånn har man hatt det før (hormoner etc.) - så det er jo egentlig ikke noe å bry seg om. Sånn!

Nei, nemlig. Takk.

Skrevet

Wake up og skjerp deg! :-)

Ha en fortreffelig dag:-)

Skrevet

Du kan grine i dusjen om du ikke har kommet deg dit enda. Kaffe håper jeg du har fått i skrotten, ellers er det på tide sammen med litt frokost så blodsukkeret ikke trekker deg enda mer ned. Og så ut å hopp! Verden vil deg vel i dag!

Skrevet

Nei, du må ikke gi meg trøsteklem da blir det bare verre.

Ok, da gir jeg deg et kraftig spark i ræva "SKJERP DEG"! Dette er bare selvmedlidene tullball, se å slutt å sippe og bli voksen.

hjalp det bedre?

Skrevet

Du kan grine i dusjen om du ikke har kommet deg dit enda. Kaffe håper jeg du har fått i skrotten, ellers er det på tide sammen med litt frokost så blodsukkeret ikke trekker deg enda mer ned. Og så ut å hopp! Verden vil deg vel i dag!

Du har rett, blodsukkeret skal faen ikke få trekke meg ned! ;-)

Nei, det gikk bra. Det ble en effektiv dag etterhvert. Jeg har også kjøpt en sånn softskjelljakke på tilbud:-) Er det ikke sånn du også kjøpte? Håper du har hatt en bra dag.

Skrevet

Jeg håper du snart får det bedre. :)

Shopping hjelper!

Skrevet

Ok, da gir jeg deg et kraftig spark i ræva "SKJERP DEG"! Dette er bare selvmedlidene tullball, se å slutt å sippe og bli voksen.

hjalp det bedre?

Absolutt! Takk.

Skrevet

Wake up og skjerp deg! :-)

Ha en fortreffelig dag:-)

Takk i lige måde! Kanskjel litt sent nå, men likevel.

Skrevet

Wake up og skjerp deg.

*Klem*

Jepp! Nå har jeg hoppet på kjøret igjen.

Håper du har hatt en fin dag!:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...