linko Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg har lett "byen" rundt (bor i en småby, men allikvel...) og finner ingen som selger snorer som kan sys på voksiposen. Skal ha svarte snorer og må snart ty til skolisser dersom ingen vet om en nettbutikk hvor jeg kan kjøpe slike snorer f.eks i metervare. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hva med Kid eller Princess? Jeg tenker på sånne snorer til å ha som magebånd på hengende gardinlengder. Moderne på 90-tallet og før den tid ;D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Er det ikke vanlig bomullssnor da? Selges vel der de selger garn og sånt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Kjøp bomullsgarn/bomullstråd og tvinn selv? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linko Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1231241273' post='4056968] Hva med Kid eller Princess? Jeg tenker på sånne snorer til å ha som magebånd på hengende gardinlengder. Moderne på 90-tallet og før den tid ;D Har sjekket hos både Kid og Princess - de selger veldig lite i metervare. Har mest ferdige gardiner og stæsj. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linko Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Er det ikke vanlig bomullssnor da? Selges vel der de selger garn og sånt? Ikke i garnbutikker her i "byen" ihvertfall. Har vært innom Kid, Princess, en garn/gardin butikk, en handarbeidsbutikk, en quiltebutikk (med noe garn) - men ingen har noe brukbart. Har imidlertid ikke sjekket Husfliden ennå - det kan være en idé.... Takk for inspirasjonen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linko Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Kjøp bomullsgarn/bomullstråd og tvinn selv? Enkelte tråder på voksiposen brukes så mye at de slites mye (det er derfor jeg må skifte nå). Har nå sjekket voksi sin nettbutikk, men de selger heller ikke tråd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calendula Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Her finner du garantert bomullssnor: http://www.stoffogstil.no/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.