Gå til innhold

Gule tights str. 128

Speak

Anbefalte innlegg

Snuppa trenger dette til en oppvisning. De MÅ være gule. Vi har lett hos Lindex, HM, Cubus og JC. Ingen har dette.

Noen som kan komme med noen gode tips til meg. Evt. et sted på nettet? (Men hels i butikk så ho kan prøve dem. Mange er veldig store og "slaskete" i størrelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp en hvit en på H&M og farg den gul, dersom du ikke finner noe annet?

Har tenkt den tanken, men håpet å slippe:-) Men takk for tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231245657' post='4057026]

http://cgi.ebay.com/NWT-Gymboree-SPRING-RAINBOW-Yellow-Footless-Tights-8-10_W0QQitemZ140270362687QQcmdZViewItemQQptZUS_CSA_Girls_Accessories?_trksid=p3286.m20.l1116

Takk for tips:-) Men jeg synes det virker litt i overkant å bestille fra utlandet. Litt vanskelig å vite størrelser + å se hva man får. Disse kan jo virke som om de er helt tynne (omtrent som "nylon-strømpebukser".)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er til en oppvisning er det vel kanskje en haug med andre unger som også trenger gule tights..? Har du hørt med andre foreldre om de har funnet? De som stiller krav om at de møter med gule tights har kanskje også en formening om hvor man skaffer sånt? Ellers kan du jo kanskje ringe butikken La Danse i Oslo (www.ladanse.no) og høre om de har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er til en oppvisning er det vel kanskje en haug med andre unger som også trenger gule tights..? Har du hørt med andre foreldre om de har funnet? De som stiller krav om at de møter med gule tights har kanskje også en formening om hvor man skaffer sånt? Ellers kan du jo kanskje ringe butikken La Danse i Oslo (www.ladanse.no) og høre om de har?

Denne oppvisningen samler turnere fra hele landet. Så på laget til snuppa (altså gult lag) så er det bare en til fra samme klubb. De har et diskusjonsforum hvor ingen har kommet med gode tips. Men jeg skal sjekke linken du sendte:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må de være ensfargede? Jeg har en vareprøve liggende på jobb, stripete tights i to gulfarger, størrelse 122/128.

Om du vil, send meg en mail på [email protected], så skal du få den av meg :-)

Uff...Det vekket dårlige minner, jaja da blir det vel mareritt i natt.

http://totalaxxess.typepad.com/photos/uncategorized/2007/11/06/stryper_photo_old_school.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne oppvisningen samler turnere fra hele landet. Så på laget til snuppa (altså gult lag) så er det bare en til fra samme klubb. De har et diskusjonsforum hvor ingen har kommet med gode tips. Men jeg skal sjekke linken du sendte:-)

Barn av regnbuen? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må de være ensfargede? Jeg har en vareprøve liggende på jobb, stripete tights i to gulfarger, størrelse 122/128.

Om du vil, send meg en mail på [email protected], så skal du få den av meg :-)

Kan jo ikke takke nei til et slikt flott tilbud:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...