Gjest GA Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 -er visstnok at da kommer man aldri hjem fra skolen til duften av nybakte boller... -men det gjør de i dag altså! *putter 3 brett skillingsboller i ovnen og manner seg opp til bursdagsselskap i ettermiddag* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Deilig! God bursdagsfeiring :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moffedille Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Duften av nystekte boller er jo så god : ) Ha en det fint i ettermiddag! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Herlig!!! Flink er du! Og lykke til med bursdagsfesten! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Lykke til med selskapet! Den bolleduften ved skoleslutt tror jeg ikke er så aktuell lenger uansett. De tider er forbi da småskolebarna hadde bare to timers undervisning og kom hjem kl. 12. Og nystekte boller lukter like godt i helgene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Glorien svever over deg::-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hm... Rart det ikke har kommet slike "doftgran"-greier med bolleduft? Flink er du! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
astridny Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Lykke til med selskapet! Den bolleduften ved skoleslutt tror jeg ikke er så aktuell lenger uansett. De tider er forbi da småskolebarna hadde bare to timers undervisning og kom hjem kl. 12. Og nystekte boller lukter like godt i helgene. I morra skal jeg og jenta mi på 6 år bake kanelsnurringer. :-) Hun går ikke på sfo. Gleder meg. Hun elsker å bake og smake. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Så deilig! Håper dere har kost dere! :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 I morra skal jeg og jenta mi på 6 år bake kanelsnurringer. :-) Hun går ikke på sfo. Gleder meg. Hun elsker å bake og smake. :-) Sikkert kjempekos - kanelsnurrer er godt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shadow 650 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Mmm. Eg kjente nesten lukta. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Det er jo ikke sunt å komme hjem til nybakte boller for ofte... *børster den dårlige samvittigeheten av meg* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.