Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei, jeg er en gutt på 21 år som møtte veggen for 3 og halvt år siden. jeg var et år ute som utveklsingsstudent da jeg var 17 år, ting gikk ikke helt etter planen der borte. Og jeg følte meg egentlig verre og verre ettersom tiden gikk, og en uke før jeg endelig skulle hjem til venner og familie gikk det opp for meg at jeg aldri kunne være meg selv igjen, og en forferdelig følelse bredde seg i kroppen min. En enorm frustrasjon der jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg, kastet ting rundt i huset, et vannvittig sinne. Hvordan kunne dette skje meg? hele min verden falt sammen, alt jeg stod for var ødelagt. jeg var ingenting. Da jeg kom hjem kunne jeg ikke lenger være sammen med mine gamle venner, jeg var nervøs hver gang jeg var rundt de. Jeg begynte å få store humør svigninger, var trøtt i ca 6 måneder. Jeg begynte å få vrangtanker om meg selv, og verden rundt meg. og depresive perioder. Mitt forhold til så å si alle mennesker rundt meg har endret seg radikalt. Måten folk så/ser på meg der jeg er i en hjelpesløs situasjon sitter støkk inne meg. Følelsen av å ikke kunne stille opp med noe, bare en følelse frustrasjon og tomhet. ut fra dette har jeg utviklet Post Traumatisk Stress Syndrom, slitsomme greier, anbefal ikke. Jeg føler jeg begynner å bli litt sterkere inne i meg, men føler fortsatt det er en lang vei igjen. Jeg lurer på om noen der ute har gått gjennom noe av det samme? hvordan kom dere ut av det? hvor lang tid?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/321639-m%C3%B8tte-veggen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...