Rith Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Strikkene på bena på barnedressene får jo litt medfart etter gjentakende bruk, så jeg fikk tak i to sett med gummistrikker. De heter reflex, de holdt dessverre ikke lenge. Hvor får jeg tak i holdbare strikker med hull så jeg slipper å sy dem på? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 De har i metervis som man kan klippe i ønsket lengde (med hull i altså) på Bogerud tekstil ihvertfall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg kjøpte knapphullstrikk som jeg sydde sammen dobbelt, de pleide å holde ganske lenge i alle fall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Alle butikker som befatter seg med søm har slik i metervare. Og Lillemus sitt tips var jo genialt - skjønner ikke hvorfor jeg ikke har kommet på det selv! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rith Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg kjøpte knapphullstrikk som jeg sydde sammen dobbelt, de pleide å holde ganske lenge i alle fall. Ja det var smart! Får komme meg til en sømbutikk, det er jo ikke så mye arbeid å sy heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ja det var smart! Får komme meg til en sømbutikk, det er jo ikke så mye arbeid å sy heller. Sy opp en haug mens du holder på. ) Og ikke sy dem for korte! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg kjøper på Bogerud, slik som UlrikkeE. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rith Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Sy opp en haug mens du holder på. ) Og ikke sy dem for korte! Nei da har man straks det samme problemet, takk for godt råd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rith Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg kjøper på Bogerud, slik som UlrikkeE. Jeg gidder ikke reise 12 mil for å kjøpe strikker, men jeg finner sikkert i en sømbutikk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Knapphullstrikk finnes i sysakerhylla på Rimi, SparKjøp, Obs, IcaMaxi etc 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisabeth Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg kjøpte knapphullstrikk som jeg sydde sammen dobbelt, de pleide å holde ganske lenge i alle fall. Jeg syr dem ikke doble, men klipper dem litt lange og syr noen runder sikk-sakk i hver ende. Det gjør også at holdbarheten øker betraktlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.