Rith Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Strikkene på bena på barnedressene får jo litt medfart etter gjentakende bruk, så jeg fikk tak i to sett med gummistrikker. De heter reflex, de holdt dessverre ikke lenge. Hvor får jeg tak i holdbare strikker med hull så jeg slipper å sy dem på? 0 Siter
UlrikkeE Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 De har i metervis som man kan klippe i ønsket lengde (med hull i altså) på Bogerud tekstil ihvertfall. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Jeg kjøpte knapphullstrikk som jeg sydde sammen dobbelt, de pleide å holde ganske lenge i alle fall. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Alle butikker som befatter seg med søm har slik i metervare. Og Lillemus sitt tips var jo genialt - skjønner ikke hvorfor jeg ikke har kommet på det selv! :-) 0 Siter
Rith Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 Jeg kjøpte knapphullstrikk som jeg sydde sammen dobbelt, de pleide å holde ganske lenge i alle fall. Ja det var smart! Får komme meg til en sømbutikk, det er jo ikke så mye arbeid å sy heller. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Ja det var smart! Får komme meg til en sømbutikk, det er jo ikke så mye arbeid å sy heller. Sy opp en haug mens du holder på. ) Og ikke sy dem for korte! 0 Siter
laban Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Jeg kjøper på Bogerud, slik som UlrikkeE. 0 Siter
Rith Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 Sy opp en haug mens du holder på. ) Og ikke sy dem for korte! Nei da har man straks det samme problemet, takk for godt råd. 0 Siter
Rith Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 Jeg kjøper på Bogerud, slik som UlrikkeE. Jeg gidder ikke reise 12 mil for å kjøpe strikker, men jeg finner sikkert i en sømbutikk. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Knapphullstrikk finnes i sysakerhylla på Rimi, SparKjøp, Obs, IcaMaxi etc 0 Siter
Lisabeth Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Jeg kjøpte knapphullstrikk som jeg sydde sammen dobbelt, de pleide å holde ganske lenge i alle fall. Jeg syr dem ikke doble, men klipper dem litt lange og syr noen runder sikk-sakk i hver ende. Det gjør også at holdbarheten øker betraktlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.