Gå til innhold

Strikker til dress

Rith

Anbefalte innlegg

Strikkene på bena på barnedressene får jo litt medfart etter gjentakende bruk, så jeg fikk tak i to sett med gummistrikker. De heter reflex, de holdt dessverre ikke lenge.

Hvor får jeg tak i holdbare strikker med hull så jeg slipper å sy dem på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ViViola

Alle butikker som befatter seg med søm har slik i metervare.

Og Lillemus sitt tips var jo genialt - skjønner ikke hvorfor jeg ikke har kommet på det selv! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte knapphullstrikk som jeg sydde sammen dobbelt, de pleide å holde ganske lenge i alle fall.

Ja det var smart! Får komme meg til en sømbutikk, det er jo ikke så mye arbeid å sy heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var smart! Får komme meg til en sømbutikk, det er jo ikke så mye arbeid å sy heller.

Sy opp en haug mens du holder på. :o) Og ikke sy dem for korte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sy opp en haug mens du holder på. :o) Og ikke sy dem for korte!

Nei da har man straks det samme problemet, takk for godt råd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper på Bogerud, slik som UlrikkeE.

Jeg gidder ikke reise 12 mil for å kjøpe strikker, men jeg finner sikkert i en sømbutikk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte knapphullstrikk som jeg sydde sammen dobbelt, de pleide å holde ganske lenge i alle fall.

Jeg syr dem ikke doble, men klipper dem litt lange og syr noen runder sikk-sakk i hver ende. Det gjør også at holdbarheten øker betraktlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...