waxo Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Joda - det går sikkert greit - men jeg hadde tenkt å pleie kun meg selv en ukes tid nå - skal ha en operasjon på torsdag... Hun er ei grei jente, så det går sikkert helt fint :-) Skal kjøpe den sprayen som AneM anbefalte og hvitvask. Ja, greit å ha i hus alt som kan lindre :-) Ikke barebare å utsette operasjonen heller. Ingen i nær vennegjeng som desperat ønsker vannkopper og kan ha jenta di noen dager da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Iløpet av et par dager så min minste datter ut som ei kjøttkake, det fantes ikke hel hud på henne, bare kopper. Det tok litt mer enn to uker før ho var ferdig tror jeg. Men sikker er jeg ikke, ho var bare 6 mnd så jeg hadde ikke noe stress med at ho var syk. Det hørtes kjent ut. Minsten arvet vannkoppene til storesøster som gikk i bhg (og fikk tilsammen 15 kopper). Minsten var bare 9 mnd og så helt kjøttkake ut. Skifte bleie var et sant helvete, stakkars liten!. Storesøster var vel hjemme fra bhg i en uke, men jeg hadde jo permisjon uansett da, så det gikk greit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Det tar vanligvis mellom 1 og 2 uker før alle vannkoppene har tørket inn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Xylocain har jeg i hus ja! Kan bruke det i natt hvis hun våkner. Mener å huske at hvitvaksen hjalp på storebror den sommeren. Uff, husker jeg tok et bilde av ham med alle vannkoppene. Han så ikke ut! Tror ikke jeg viser det til snuppa før etterpå.... Hvordan er formen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hvordan er formen? Minstejenta er ikke noe god. Hun har minst 2000 vannkopper - nesten hele huden er dekket av dem, hadde aldri trodd at det gikk an å få så mange... Sprayen som AneM anbefalte er imidlertid veldig god, og vi sprayer henne mange ganger om dagen. Hun synes det er fælt å se slik ut... Har hatt litt feber i dag, men ikke så mye. Jeg er i overraskende god form. Har ikke vondt, bare litt hvis jeg vrir meg slik at sårene strekkes. Fikk et blodtrykksfall og kastet opp all maten jeg hadde spist 2 timer etter at jeg hadde våknet, det var litt kjipt, men ellers gikk alt bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Minstejenta er ikke noe god. Hun har minst 2000 vannkopper - nesten hele huden er dekket av dem, hadde aldri trodd at det gikk an å få så mange... Sprayen som AneM anbefalte er imidlertid veldig god, og vi sprayer henne mange ganger om dagen. Hun synes det er fælt å se slik ut... Har hatt litt feber i dag, men ikke så mye. Jeg er i overraskende god form. Har ikke vondt, bare litt hvis jeg vrir meg slik at sårene strekkes. Fikk et blodtrykksfall og kastet opp all maten jeg hadde spist 2 timer etter at jeg hadde våknet, det var litt kjipt, men ellers gikk alt bra. Kjedelig med minsten, og kjipt med blodtrykksfall. God bedring til dere begge! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Kjedelig med minsten, og kjipt med blodtrykksfall. God bedring til dere begge! Takk :-) En positiv ting, er at jeg bare kan be om å få noe å drikke eller spise, så vips, er mannen min på beina og henter det til meg :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.