pusi Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=539532 Lurer på om ungen sto opp og gjorde seg klar til skolen på egenhånd også? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Uff.. tragisk. Ja, det må han jo ha gjort siden moren sov. Han er vel vant til å klare seg selv. Pliktoppfyllende i hvert fall. Bra det gikk så bra da, kunne endt med døden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aggathe Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Bevares, han var iallfall ivrig på å komme seg på skolen, mora derimot har jeg ikke særlig høye tanker om. Men angående bilnøkler kan nok 8-åringen her i huset også ha muligheten til å stjele bilen om han absolutt vil, de ligger åpenlyst fremme. Jeg hadde ikke tenkt å gå med dem på meg og sove med dem under hodeputa før han var 15 år omtrent, men bør kanskje revurdere det da... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke døm Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Bevares, han var iallfall ivrig på å komme seg på skolen, mora derimot har jeg ikke særlig høye tanker om. Men angående bilnøkler kan nok 8-åringen her i huset også ha muligheten til å stjele bilen om han absolutt vil, de ligger åpenlyst fremme. Jeg hadde ikke tenkt å gå med dem på meg og sove med dem under hodeputa før han var 15 år omtrent, men bør kanskje revurdere det da... ''mora derimot har jeg ikke særlig høye tanker om.'' Hva er det moren gjør galt her? Det står vel ingen plass i denne artikkelen at guttungen sto opp på egen hånd. Det som står er at hun sover når gutten kommer inn igjen. Jeg går ofte og legger meg etter at guttungen har godt på skolene. det er ikke uvanlig at jeg sover 15min etter at jeg har sendt han av gårde. Jeg ser ikke hva som er så galt i dette. Jeg synest folk skal slutte å dømme hverandre så fort spesielt ut i fra det som står i avisen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 ''Imens sørget politiet for å arrestere guttens foreldre, og sikte dem for å ha utsatt barnet for fare ved å la bilnøklene ligge tilgjengelig. Både 6-åringen og hans 4 år gamle bror ble hentet av barnevernet etter hendelsen.'' Wow,- jeg har da aldri voktet bilnøklene... Men ungene mine ville nok aldri kommet på tanken om å bruke dem heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusi Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 ''mora derimot har jeg ikke særlig høye tanker om.'' Hva er det moren gjør galt her? Det står vel ingen plass i denne artikkelen at guttungen sto opp på egen hånd. Det som står er at hun sover når gutten kommer inn igjen. Jeg går ofte og legger meg etter at guttungen har godt på skolene. det er ikke uvanlig at jeg sover 15min etter at jeg har sendt han av gårde. Jeg ser ikke hva som er så galt i dette. Jeg synest folk skal slutte å dømme hverandre så fort spesielt ut i fra det som står i avisen. Kanskje jeg er heldig, men jeg ser trikkeholdeplassen fra huset, og vet at de har rukket trikken. Jeg hadde aldri klart å legge meg før jeg var helt sikker på at 6 åringen var trygt på vei til skolen. Hadde jeg sovet er jeg likevel trygg på at ungene ville bedt om hjelp fremfor å låne bilen... Det høres litt for utrolig ut at barna ble tatt fra foreldrene bare for at de lar nøklene ligge fremme, så det ligger sikkert mer bak denne historien. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aggathe Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 ''mora derimot har jeg ikke særlig høye tanker om.'' Hva er det moren gjør galt her? Det står vel ingen plass i denne artikkelen at guttungen sto opp på egen hånd. Det som står er at hun sover når gutten kommer inn igjen. Jeg går ofte og legger meg etter at guttungen har godt på skolene. det er ikke uvanlig at jeg sover 15min etter at jeg har sendt han av gårde. Jeg ser ikke hva som er så galt i dette. Jeg synest folk skal slutte å dømme hverandre så fort spesielt ut i fra det som står i avisen. Vil tro det ligger mer bak enn at mor tok seg en hvil når begge foreldrene ble arresterte og ungene umiddelbart ble tatt fra de. Jeg føler ikke at jeg dømmer når jeg kommer til den konklusjonen, det står jo svart på hvitt omtrent at foreldrene ikke var skikket, og da særlig mor siden hun hadde ansvaret denne morgenen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Bevares, han var iallfall ivrig på å komme seg på skolen, mora derimot har jeg ikke særlig høye tanker om. Men angående bilnøkler kan nok 8-åringen her i huset også ha muligheten til å stjele bilen om han absolutt vil, de ligger åpenlyst fremme. Jeg hadde ikke tenkt å gå med dem på meg og sove med dem under hodeputa før han var 15 år omtrent, men bør kanskje revurdere det da... Jeg lurer også på hva mora har gjort galt her egentlig - som de andre sier kan hun jo ha lagt seg nedpå etter at gutteun gikk for å ta bussen? Og hva med faren? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg lurer også på hva mora har gjort galt her egentlig - som de andre sier kan hun jo ha lagt seg nedpå etter at gutteun gikk for å ta bussen? Og hva med faren? Dette er USA, hvor man kan kastes i fengel for å sette vogn med sovende barn utenfor restauranten og selv sitte rett innenfor vinduet og holde øye med den. Siden gutten var såpass oppsatt på å komme seg til skolen hvor han bl.a. ville få _frokost_, kan det jo tenkes at faren var forduftet - enten for dagen eller for atskillig lengre tid - og at det var litt mer inne i bildet enn henslengte bilnøkler og sovende mor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Dette er USA, hvor man kan kastes i fengel for å sette vogn med sovende barn utenfor restauranten og selv sitte rett innenfor vinduet og holde øye med den. Siden gutten var såpass oppsatt på å komme seg til skolen hvor han bl.a. ville få _frokost_, kan det jo tenkes at faren var forduftet - enten for dagen eller for atskillig lengre tid - og at det var litt mer inne i bildet enn henslengte bilnøkler og sovende mor. ''Siden gutten var såpass oppsatt på å komme seg til skolen hvor han bl.a. ville få _frokost_, kan det jo tenkes at faren var forduftet - enten for dagen eller for atskillig lengre tid - og at det var litt mer inne i bildet enn henslengte bilnøkler og sovende mor.'' Sannsynligvis var det det. Sto det ikke at både mor og far var fengslet? Da er vel faren med i bildet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 ''Siden gutten var såpass oppsatt på å komme seg til skolen hvor han bl.a. ville få _frokost_, kan det jo tenkes at faren var forduftet - enten for dagen eller for atskillig lengre tid - og at det var litt mer inne i bildet enn henslengte bilnøkler og sovende mor.'' Sannsynligvis var det det. Sto det ikke at både mor og far var fengslet? Da er vel faren med i bildet. OK, jeg glemte det med faren. Har ikke lest selve nyheten siden igår. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.