Rith Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Skal til første kontroll hos jordmor i morra og har helt glemt dette fra sist, men man skal vel ha med urinprøve? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jepp, urinprøve skal man ha med til hver kontroll. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hva har UtrykningsPolitiet med jordmortimen gjøre, hehe! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1231332682' post='4058085] Hva har UtrykningsPolitiet med jordmortimen gjøre, hehe! Neinei, det er ikke utrykningspolitiet, men ut-trykningspolitiet. For å få trykka ut babyen skikkelig når den tid kommer. *flau humor* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Neinei, det er ikke utrykningspolitiet, men ut-trykningspolitiet. For å få trykka ut babyen skikkelig når den tid kommer. *flau humor* Hehe, det hadde jeg ikke tenkt på engang! Det er selvfølgelig forklaringen! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rith Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1231332682' post='4058085] Hva har UtrykningsPolitiet med jordmortimen gjøre, hehe! Hehe den tenkte jeg ikke på, tviler på at jeg er så..ehh priviligert(?) at jeg kan be om det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rith Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Neinei, det er ikke utrykningspolitiet, men ut-trykningspolitiet. For å få trykka ut babyen skikkelig når den tid kommer. *flau humor* Hehe hadde ikke følt meg helt vel med kjekke uniformertkledde politimenn til den jobben akkurat 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Urinprøve medbringes til hver kontroll, enten det er hos lege eller jordmor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.