pekkaline Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Hvor har du din data? Min mann ville vi skulle flytte den stasjonære ut på kjøkkenet når vi ommøblerte i dag. Jeg mener de blir fort fulle av fett, men er det noen som har den der? 0 Siter
sort som natta Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 åpen kjøkken/stue løsning her,men pcen i midten.bruker du vifte og ikke bruker klisne fingre på tastatur,er ikke det noe problem:) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 ''Jeg mener de blir fort fulle av fett, men er det noen som har den der?'' Eg har ikkje stasjonær pc, men sønnen har sin på rommet sitt. Når eg blir ferdig med kjøkkenet, så skal eg ha en liten "utrekkbar" arbeidstasjon der, for når eg sitter med pc èn i stua så blir det for mye tid brukt på nettet. Stua skal da ikkje brukes til surfing mm. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Vi har den stasjonære i stua. Tidligere hadde vi en utrolig stor pc-benk til den, men nå har vi kjøpt en veldig liten. Mannen min har to laptoper, og jeg har en. De er stort sett i stua, men jeg havner av og til på kjøkkenet. Her er det så fredelig Den eldste har sin egen laptop, og den er vanligvis kun på soverommet hennes. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Jeg sitter i go stolen! ;0) Har en data på hobby/lekerommet, men den er ubrukelig til nettet. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Vi har bare en laptop. Den er i stua der vi sitter mest. Ville ikke hatt data på kjøkkenet tror jeg. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Jeg har bare laptop, men den befinner seg i grunnen mest på kjøkkenet. 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 åpen kjøkken/stue løsning her,men pcen i midten.bruker du vifte og ikke bruker klisne fingre på tastatur,er ikke det noe problem:) Hm...vi har jo vifte, men det blir likevel alltid noe fett i vinduskarmen og slikt... 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 ''Jeg mener de blir fort fulle av fett, men er det noen som har den der?'' Eg har ikkje stasjonær pc, men sønnen har sin på rommet sitt. Når eg blir ferdig med kjøkkenet, så skal eg ha en liten "utrekkbar" arbeidstasjon der, for når eg sitter med pc èn i stua så blir det for mye tid brukt på nettet. Stua skal da ikkje brukes til surfing mm. Min mann snakket om at vi ikke kunne sette pc på soverommet, for da ville han jo aldri se meg engang *huff* Det høres fint ut med datafri stue! 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 Vi har den stasjonære i stua. Tidligere hadde vi en utrolig stor pc-benk til den, men nå har vi kjøpt en veldig liten. Mannen min har to laptoper, og jeg har en. De er stort sett i stua, men jeg havner av og til på kjøkkenet. Her er det så fredelig Den eldste har sin egen laptop, og den er vanligvis kun på soverommet hennes. Vi har en slik en, stor koloss av en databenk... Vi vurderte en stund om vi måtte kjøpe vegghengt tv slik at vi skulle få bedre plass her. Vi kom i mål på et vis uten den investeringen. Vi har en laptop også som brukes i sofaen for det meste. Men altså, du har også brukt den på kjøkken. Ser ut som jeg må gi han "rett". 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Min mann snakket om at vi ikke kunne sette pc på soverommet, for da ville han jo aldri se meg engang *huff* Det høres fint ut med datafri stue! ''Det høres fint ut med datafri stue!'' Det synes eg også. Min bestekamerat og kona har tv (og data) fri stue, de har en liten tv på kjøkkenet, stua bruker de til å lese bøker, lytte til musikk osv. Men det har ikkje eg plass til. 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 Jeg sitter i go stolen! ;0) Har en data på hobby/lekerommet, men den er ubrukelig til nettet. Godstolen? hehe, med beina i kryss oppi der? Himmel så godt du har det 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 Vi har bare en laptop. Den er i stua der vi sitter mest. Ville ikke hatt data på kjøkkenet tror jeg. Thank you 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 Jeg har bare laptop, men den befinner seg i grunnen mest på kjøkkenet. Og den holder seg bra? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Godstolen? hehe, med beina i kryss oppi der? Himmel så godt du har det Hihi, koser meg he ja! Faktisk ligger jeg på siden, den er så stor vett du ;0) 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 ''Det høres fint ut med datafri stue!'' Det synes eg også. Min bestekamerat og kona har tv (og data) fri stue, de har en liten tv på kjøkkenet, stua bruker de til å lese bøker, lytte til musikk osv. Men det har ikkje eg plass til. Det har jo blitt slik nå at kjøkken er store. Mitt kjøkken er ikke så stort og vi slet med plass til spisebord der. Stoler ble stående foran kjøleskapdøren...ikke bra. Jeg kan slå ut en vegg, men først må den sjekkes ut om den er bærevegg eller ei. Har ikke peiling jeg.... ",) Stua er i bruk her til tv og data. Men jeg er redd vi hadde brukt stua fint lite om ikke vi hadde noen av delene her. Guttene har sine pc på rommene sine. Herremin for et luksusproblem hehe 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 Hihi, koser meg he ja! Faktisk ligger jeg på siden, den er så stor vett du ;0) Ja så deilig, ser deg for meg 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Den bærbare er hovedsakelig i stua, og vi drar den med der vi finner det for godt å sitte. Den er ofte på kjøkkenet, uten at det er noe problem i fhd til smuss. Men vi har stort kjøkken. Ville ikke hatt den på kjøkkenbenken akkurat. Stasjonær PC - hva er det? Vi har visst en stående på gjesterommet. Tror ikke den er brukt på et par år, men den funker visst, og den står nå der. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Vi har en slik en, stor koloss av en databenk... Vi vurderte en stund om vi måtte kjøpe vegghengt tv slik at vi skulle få bedre plass her. Vi kom i mål på et vis uten den investeringen. Vi har en laptop også som brukes i sofaen for det meste. Men altså, du har også brukt den på kjøkken. Ser ut som jeg må gi han "rett". Nå har jeg målt den nye pc-benken, og den er 67 cm. Den tar utrolig liten plass i forhold til den gamle som tok en hel vegg. Denne er diskret plassert i en krok Kjøkkenet vårt er ca 20 kvm, så jeg har plassert laptopen langt fra kokeplatene. Tror ikke det er noe fettsprut helt hit. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Hihi, koser meg he ja! Faktisk ligger jeg på siden, den er så stor vett du ;0) Hehe, jeg ligger også på siden, men i tosetern ) det er så deilig å bare slække med pcn ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.