Luska Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Vesla har fått vannkopper. På søndag som kommer er det en juletrefest som hun har gledet seg SÅ til! Sykdommen begynte på mandag, med vondt i hodet og slapp, måtte hente henne i barnehagen. Utslettet så vi ikke noe til før på tirsdag. Nå har hun rimelig mye utslett og jeg antar at det fortsatt kan komme mer. Det er vel tvilsomt om det er forsvarlig å la henne gå på juletrefest på søndag? Hva tror dere? :o/ Gruer meg til å gi henne den dårlige nyheten... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det kommer helt an på. Min eldste fikk 15 prikker og var borte fra bhg i 4 dager. Den yngste var en eneste stor blemme og kunne aldri vært på juletrefest 5-6 dager etterpå. Så lenge vannkoppene har tørket inn så er det OK. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofies mamma Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Helt umulig å gi noe svar på i dag. Er de små og det ikke kommer flere, så tørker de raskt inn. Kommer det fortsatt i morgen, så rekker de helt sikkert ikke tørke. Er de store de som er der nå, tørker de nok heller ikke. Så - vent å se! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Du får nesten se det an litt. Min sønn fikk de første vannkoppene sent fredag kveld, og var borte fra bhg man-tors uka etterpå, men tilbake der på fredagen, altså en snau uke etter frembrudd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Du får nesten se det an litt. Min sønn fikk de første vannkoppene sent fredag kveld, og var borte fra bhg man-tors uka etterpå, men tilbake der på fredagen, altså en snau uke etter frembrudd. Ja, jeg får vente og se an. Får prøve å tenke ut noe som kan være en trøst hvis hun ikke kan dra. Takk for svar. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Mi jente fikk også vannkopper på tirsdag - og hun har ekstremt mange, og ser fæl ut, stakkars liten. Hun var på juletrefest søndag som var, og i barnehagen mandag, og rakk sikkert å smitte mange de to dagene... men da visste vi jo ikke om det. Sånn som mi jente er nå, er det ikke snakk om å være med på noe sosialt i helga - men det kan jo selvsagt endre seg raskt. Så lenge vannkoppene væsker og fortsetter å komme, er hun smittsom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.