Gå til innhold

Noen som vet dette?

Gjest må jo bare spørre da.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Je er HELT desperat etter å få satt på hår etter en forferdelig misslykket time hos frisør. Håret mitt ble fullstendig ødelagt og kort. Var tilbake flere ganger for å reparere det, men ble aldri bra.

Jeg må gå med tynt pannebånd i offentlighet i sikkert flere mnd til det vokser ut hår igjen :-(

Det jeg lurer på, er hva en annen frisørsalong kan hjelpe med i et slikt tillfelle? Kan jeg rett og slett be om å få satt på hår, MEN få med faktura på det, siden jeg ikke har 4-5000 kr kontant nå??

*flau*

Skrevet

Vet ikke om det går. Har alltid betalt hele summen etter timen. Men ring og spør da vel? Ikke verre enn det.. forklar situasjonen. Du oppgir jo ikke fult navn og adresse for å stille et spørsmål. :) Går det ikke så går det ikke, men verdt et forsøk. Er du sikker på at det er SÅ ille da, og at det ikke bare du som er så misfornøyd? Synes påsatt hår bir stygt etter kort tid når skjøtene synes.. Dessuten blir håret under ødelagt. det vokser jo fort ut igjen..

Skrevet

Vet ikke om det går. Har alltid betalt hele summen etter timen. Men ring og spør da vel? Ikke verre enn det.. forklar situasjonen. Du oppgir jo ikke fult navn og adresse for å stille et spørsmål. :) Går det ikke så går det ikke, men verdt et forsøk. Er du sikker på at det er SÅ ille da, og at det ikke bare du som er så misfornøyd? Synes påsatt hår bir stygt etter kort tid når skjøtene synes.. Dessuten blir håret under ødelagt. det vokser jo fort ut igjen..

Ja, det ER faktisk SÅ ille ja. Je har barbert bak og på sidene og lengre oppå hodet. Jeg måtte til an annen frisør for å få reparert det som var igjen, men jeg ser enda ikke ut. Tenkte jeg skulle høre med de som klippte sist, for de kjenner situasjonen. Men det er så ekkelt å spørre....... Huff, jeg HATER håret mitt.

Gjest minnah
Skrevet

Kan ikke den salongen du gikk til først være til hjelp? De "skylder" deg kanskje en del ekstraservice, hvis det er som du sier at håret ble ødelagt. De har kanskje en annen frisør du kan gå til på samme sted?

Skrevet

Om jeg var frisør ville jeg ikke skrevet ut faktura til en kunde på grunnlag av at vedkommende ikke har penger for øyeblikket.

Høres jo ut som at de som klippet deg kanskje bør være behjelpelig, eller var det klipp etter eget ønske som du angrer på?

Skrevet

Min søster har fått påsydd hår etter mislykket klipp. Du må gå tilbake dit igjen å forlange at de hjelper deg hvis det er så galt som det høres ut som.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...