Gå til innhold

NHD/kan du hjelpe?

Anbefalte innlegg

JO :-) Du er nå alltid så klok, tonie :-) For en sønn du har :) Tror vi kunne ha blitt kjempekompiser! Det er noe med psyken til folk som liker katter som ofte stemmer overens med min egen. Jeg tuller ikke :-)

Hyggelig å høre at du koplet dette med meg. Jeg setter pris på å bli satt i sammenheng med "verdens vakreste skapninger." Samtidig så har jeg jo litt av hvert annet av engasjement også da...Det er ikke bare katter jeg bryr meg om:-)

''Det er noe med psyken til folk som liker katter som ofte stemmer overens med min egen. Jeg tuller ikke :-)''

Jeg tror deg:) Det blir som at det er noe med psyken til folk som liker kunst. Katter representerer mye av det samme. Det er noe fritt og trassig over dem som tiltaler meg veldig. Jeg liker også katter. Det er bare så synd at jeg nyser så inn i helsike hvis jeg blir innestengt i et rom med dem. Det ødelegger endel;)

Og jeg er fullt klar over at du bryr deg om mer enn katter:)

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

5

• tonie

4

• Colette

4

• Glimtipper

3

''Det er noe med psyken til folk som liker katter som ofte stemmer overens med min egen. Jeg tuller ikke :-)''

Jeg tror deg:) Det blir som at det er noe med psyken til folk som liker kunst. Katter representerer mye av det samme. Det er noe fritt og trassig over dem som tiltaler meg veldig. Jeg liker også katter. Det er bare så synd at jeg nyser så inn i helsike hvis jeg blir innestengt i et rom med dem. Det ødelegger endel;)

Og jeg er fullt klar over at du bryr deg om mer enn katter:)

Jeg er også glad i kunst, og har malt en del selv. Spesielt portrtetter. Men bare på hobbybasis.

Jeg tror deg:-) At det er nysingen/allergi som holder deg tilbake fra å kunne bli kjent med katter. De er utrolige dyr, som ethvert menneske hadde hatt godt av å bli kjent med. Vi har en kunde på jobben min som bruker meg som sin katte-ekspert, når det er noe han lurer på. Han fikk katt for noen uker siden. Han var veldig skeptisk til katten før de fikk den i hus- men hvem tror du er den store katte-elskeren der i huset nå ? Riktig :-) Han :-)

Hehe. Glimtipper er ei klok jente. Sparker hun skal du ta det på alvor.

Men jo, det vil jeg gjerne se. Lov meg at du aldri takker meg hvis jeg skulle råke å si noe du kan ha nytte av. Ikke at det nødvendigvis kommer til å skje, men dog. Ikke gjør det. Hvis du ikke greier å la være å virke som verdens snilleste og mest takknemlige lar du være å svare. Jeg VET at du er ok og at du jobber hardt med deg selv. Ok? :)

:-)

Ok :o)

Nå kan jeg ikke slette eller endre lenger. Du, som alle andre, må lære å tenke før du skriver. Det kalles impulskontroll.

Jeg er glad for at du gjorde meg oppmerksom på dette med impulskontroll. Og det er også helt ok for meg i ettertid at du tok dette temaet opp i "min" tråd.

Dessuten forstår jeg at mye av dette kommer av diagnosen jeg har, uvpf, inkl trekk av avhengighetsproblemtikk (som jeg og har). Det er godt å være klar over dette, for da slipper jeg å gruble på om det er noe mer.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...