Gjest manjana Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 skal jeg ta det gradvis? usikker 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Uten å ha noen dokumentasjon for dette så tror jeg alltid det er smart å ta ting gradvis:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manjana Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Uten å ha noen dokumentasjon for dette så tror jeg alltid det er smart å ta ting gradvis:-) takk for svar.tror du det er lurt å blande litt? halvpart av hver? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hos oss Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Er det overgang fra morsmelk eller morsmelkerstatning? De anbefaler at man introduserer kumelk mens man fortsatt ammer, hvis man har anledning til det. Det beste er å begynne med litt yoghurt og ost, og litt mat med melk i, hvis hun tåler det greit kan man begynne å gi litt kumelk. Det anbefales lett- eller skummetmelk (og heller gi sunt fett i kosten forøvrig, fett fra fet fisk, tran, sunne planteoljer osv) her er anbefalingene: http://www.helsedirektoratet.no/ernaering/spedbarnsern_ring/9-12_m_neders_alder/morsmelk__morsmelkerstatning__kumelk_og_yoghurt_37506 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manjana Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Er det overgang fra morsmelk eller morsmelkerstatning? De anbefaler at man introduserer kumelk mens man fortsatt ammer, hvis man har anledning til det. Det beste er å begynne med litt yoghurt og ost, og litt mat med melk i, hvis hun tåler det greit kan man begynne å gi litt kumelk. Det anbefales lett- eller skummetmelk (og heller gi sunt fett i kosten forøvrig, fett fra fet fisk, tran, sunne planteoljer osv) her er anbefalingene: http://www.helsedirektoratet.no/ernaering/spedbarnsern_ring/9-12_m_neders_alder/morsmelk__morsmelkerstatning__kumelk_og_yoghurt_37506 takk:0) skal lese gjennom linken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 takk for svar.tror du det er lurt å blande litt? halvpart av hver? Dersom ungen godtar vanlig ku-melk uten å blande, så hadde jeg heller gitt det ene en gang, og det andre en annen gang (enklere). Om ungen ikke vil, så er det nok smart å blande så de gradivs venner seg til den nye smaken. (Mer og mer ku-melk etter hvert.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manjana Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Dersom ungen godtar vanlig ku-melk uten å blande, så hadde jeg heller gitt det ene en gang, og det andre en annen gang (enklere). Om ungen ikke vil, så er det nok smart å blande så de gradivs venner seg til den nye smaken. (Mer og mer ku-melk etter hvert.) :0) takk..får vel bare prøve meg fram. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.