Gå til innhold

Blei tråden om KaVa slettet?

Anonym 82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Både tråden fra igår kveld på Åpent og hjemmesiden deres er der fremdeles. Det må evt. være noe feil hos deg.

Jeg ser bare tråden som heter "Hvor ble tråden om Sigrid av" eller noe slikt, og det virker i den som om det har vært en annen tråd her inne også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både tråden fra igår kveld på Åpent og hjemmesiden deres er der fremdeles. Det må evt. være noe feil hos deg.

Ahh, den lå på åpent ja! Trodde det var her jeg se... Fikk åpnet linken gjennom loggen min, men ikke der jeg hadde lagret den! Merkelig! Men så er vel ikke jeg den mest datakyndige heller da;-)

Forferdelig trist å lese... Tårene triller for det stakkars mammahjertet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser bare tråden som heter "Hvor ble tråden om Sigrid av" eller noe slikt, og det virker i den som om det har vært en annen tråd her inne også?

En (annen) tråd, eller deler av den på Åpent, har nok blitt slettet.

Men det stemmer ikke at de ikke har tillatt linken til caringbridge-siden. Den har KaVa selv lagt ut mange ganger, så den har fått stå. Men den trenger jo ikke kopieres i uendelig mange innlegg, heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, den lå på åpent ja! Trodde det var her jeg se... Fikk åpnet linken gjennom loggen min, men ikke der jeg hadde lagret den! Merkelig! Men så er vel ikke jeg den mest datakyndige heller da;-)

Hva har skjedd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg vet hva det er nå ja.. :( men finner ikke siden?

Hvis du først leser hele denne tråden her, følger den over til riktig tråd på Åpent, og deretter leser den, finner du fram.

Vi er litt usikre på hvor mye personfokus som tolereres her, derfor må du jobbe litt for saken selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du først leser hele denne tråden her, følger den over til riktig tråd på Åpent, og deretter leser den, finner du fram.

Vi er litt usikre på hvor mye personfokus som tolereres her, derfor må du jobbe litt for saken selv.

Jeg fant den : ( Herregud, så utrolig trist..

Jeg har jo fulgt med på saken tidligere, men håpet at det ikke var det som hadde skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har skjedd???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har skjedd?

Nå har ikke jeg fulgt med hele veien, men hun har fått et tilbakefall av kreften nå, og det finnes ikke mer behandling å gi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har skjedd???

Kreften har visst kommet tilbake, og siden hun allerede har prøvd alt av behandlinger de har å tilby, så er det visstnok ikke mer å gjøre... Slik jeg forstår det i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...