Anonym 82 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Plutselig virker ikke den linken jeg fikk i går, som virket da. Og tråden finner jeg ikke igjen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Både tråden fra igår kveld på Åpent og hjemmesiden deres er der fremdeles. Det må evt. være noe feil hos deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Både tråden fra igår kveld på Åpent og hjemmesiden deres er der fremdeles. Det må evt. være noe feil hos deg. Jeg ser bare tråden som heter "Hvor ble tråden om Sigrid av" eller noe slikt, og det virker i den som om det har vært en annen tråd her inne også? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Både tråden fra igår kveld på Åpent og hjemmesiden deres er der fremdeles. Det må evt. være noe feil hos deg. Ahh, den lå på åpent ja! Trodde det var her jeg se... Fikk åpnet linken gjennom loggen min, men ikke der jeg hadde lagret den! Merkelig! Men så er vel ikke jeg den mest datakyndige heller da;-) Forferdelig trist å lese... Tårene triller for det stakkars mammahjertet! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg ser bare tråden som heter "Hvor ble tråden om Sigrid av" eller noe slikt, og det virker i den som om det har vært en annen tråd her inne også? En (annen) tråd, eller deler av den på Åpent, har nok blitt slettet. Men det stemmer ikke at de ikke har tillatt linken til caringbridge-siden. Den har KaVa selv lagt ut mange ganger, så den har fått stå. Men den trenger jo ikke kopieres i uendelig mange innlegg, heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ahh, den lå på åpent ja! Trodde det var her jeg se... Fikk åpnet linken gjennom loggen min, men ikke der jeg hadde lagret den! Merkelig! Men så er vel ikke jeg den mest datakyndige heller da;-) Forferdelig trist å lese... Tårene triller for det stakkars mammahjertet! Hva har skjedd? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avidi Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hva har skjedd? Se på lenken til hjemmesiden deres, tror den ligger ute fortsatt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Se på lenken til hjemmesiden deres, tror den ligger ute fortsatt Tror jeg vet hva det er nå ja.. men finner ikke siden? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Tror jeg vet hva det er nå ja.. men finner ikke siden? Hvis du først leser hele denne tråden her, følger den over til riktig tråd på Åpent, og deretter leser den, finner du fram. Vi er litt usikre på hvor mye personfokus som tolereres her, derfor må du jobbe litt for saken selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hvis du først leser hele denne tråden her, følger den over til riktig tråd på Åpent, og deretter leser den, finner du fram. Vi er litt usikre på hvor mye personfokus som tolereres her, derfor må du jobbe litt for saken selv. Jeg fant den : ( Herregud, så utrolig trist.. Jeg har jo fulgt med på saken tidligere, men håpet at det ikke var det som hadde skjedd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
astridny Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ahh, den lå på åpent ja! Trodde det var her jeg se... Fikk åpnet linken gjennom loggen min, men ikke der jeg hadde lagret den! Merkelig! Men så er vel ikke jeg den mest datakyndige heller da;-) Forferdelig trist å lese... Tårene triller for det stakkars mammahjertet! Hva har skjedd??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Hva har skjedd? Nå har ikke jeg fulgt med hele veien, men hun har fått et tilbakefall av kreften nå, og det finnes ikke mer behandling å gi... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Hva har skjedd??? Kreften har visst kommet tilbake, og siden hun allerede har prøvd alt av behandlinger de har å tilby, så er det visstnok ikke mer å gjøre... Slik jeg forstår det i alle fall! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.