Gjest 28 uker gravid Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 har mitt innlegg om graviditet og antidepressiva blitt sletta? I såfall forstår jeg ikke hvorfor? Men kan hende jeg glemte å trykke på sendknappen... Hvem kan jeg spørre etter hjelp til å få artikler om dette tema, i fulltekst. Hjemmeifra får jeg bare sammendrag da jeg ikke abonerer på disse sidene. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 1. Jeg har verken sett eller slettet et slikt innlegg. 2. Et (fag)bibliotek kan hjelpe deg. Har du prøvd PubMed og Google Scholar? 0 Siter
Gjest 28 uker gravid Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 1. Jeg har verken sett eller slettet et slikt innlegg. 2. Et (fag)bibliotek kan hjelpe deg. Har du prøvd PubMed og Google Scholar? Tusen takk. Sikkert ammetåka som har slått inn litt for tidlig. Fagbibliotek, som på skoler. Kan man gå dit selv om man ikke er student? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.