Gå til innhold

pizzafunksjon.?

Anbefalte innlegg

Gjest ingen kokk
Skrevet

Hva er egentlig pizzafunksjon? Hvor skal jeg sette pizzaen i ovnen for å få sprø bunn? Kan jeg bruke varmluft?

Fortsetter under...

Gjest bruksanvisningen
Skrevet

Når det gjelder min komfyr, så måtte jeg lese meg fram i bruksanvisningen, fordi den har flere forskjellige pizzafunksjoner, for å få sprø bunn på pizza`n her må ovnen stå på P1 (Whirlpool)

Onsdag1365380628
Skrevet

Hvordan pizzafunksjonen virker kan jeg ikke si noe om, men jeg vet at varmluft gir ikke sprø bunn ihvertfall. På min ovn blir bunnen best hvis jeg plasserer den litt langt ned i ovnen. Pass på så den ikke blir brent. God appetitt!

Gjest ViViola
Skrevet

På min forrige ovn hadde pizzafunksjonen et eget symbol, og når jeg stilte hjulet på det symbolet fikk jeg riktig antall grader og slik. Satte pizzaen på nederste rille, det ble helt supert!

Savner den funksjonen... Sukk.

Skrevet

På min ovn er det et eget symbol for det - tror den da gir kun undervarme + vifte. Men jeg bruker vanlig over- og undervarme likevel...

Gjest ViViola
Skrevet

På min ovn er det et eget symbol for det - tror den da gir kun undervarme + vifte. Men jeg bruker vanlig over- og undervarme likevel...

''Men jeg bruker vanlig over- og undervarme likevel...''

Næmmen - åffer det'a?

Annonse

Skrevet

Det er helt korrekt. Undervarme + varmluft. Da får man sprø bunn og passe stekt topp. Ved å bruke under + overvarme risikerer man å få en sprø topp, det ønsker man ikke.

Skrevet

''Men jeg bruker vanlig over- og undervarme likevel...''

Næmmen - åffer det'a?

Jeg synes ikke pizzafunksjonen funker noe særlig

Gjest ViViola
Skrevet

Jeg synes ikke pizzafunksjonen funker noe særlig

Å. Kanskje jeg burde savne min mindre?!

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...