Spirello Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 I dag blir det bare å handle inn for helgen og litt utover for neste uke. Så er det middag, bad for poden og litt trening for mor. TV-titting og natta, ikke særlig spennende I morgen blir det som vanlig sofakos under dyna med barnetv, kaffe og knekkebrød, før gubben står opp så lager vi en skikkelig frokost/lunsj. Skal prøve å få vaska bad og støvsugd litt tidlig med lillegutt ser på barnetv, og kanskje til og med trent litt hvis jeg rekker det. (Nytt og bedre liv). Så skal vi på juletrefest. Taco på kvelden, og se en film med gubbelure. Søndag skal vi gå en lang tur eller kanskje gå på kino hvis jeg finner noen filmer poden kan ha interesse av.. Så blir det bare å slappe av på ettermiddagen/kvelden. Skal sikkert planlegge litt hva vi skal gjøre i den leilgheten vi har kjøpt og Blir en stille og rolig helg.. deilig.. Håper bare poden sover litt lenger enn til 6.30. Klokken 8 er greit Har dere noen spesielle planer for helgen da? Tenker tilbake på da helgen besto av å dra på byn, sove lenge, spise kebab, ut på fest, sove lenge og se på film - før jobb igjen på mandag.. Hehe.. føles ut som en evighet siden. Men kan ikke si jeg savner det heller. Tar en fest i ny og ne. GOD HELG ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Denne helgen har vi ingne planer, eller dvs. det har vi jo faktisk da, noen småplaner. Lørdag skal vi kanskje noen timer i slalombakken, poden og mann skal i alle fall, men jeg vet ikke helt om jeg orker. Så skal Poden i barnebursdag. Søndag skal vi egentlig på juletrefest, men vi har glemt å melde oss på, så mulig vi dropper den i år, og tar noen runder i bakken da også. Ellers har vi ingen planer ;-D Ha en flott helg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det blir "som vanlig" - sove lenger (ungene ordner seg sjøl om morgenen på helg, så vi kan sove i alle fall til 10), pusle i huset, trene, prøve å få hengt opp ting på veggene (!!!!), sende ungene i ulike bursdager, ta imot besøk - det eneste ekstra i helga er juletrefest. Ganske rolig og greit. :-) Den festegreia du snakker om, den virker å være ca 100 år siden fungerte. He-he. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Denne helga blir spesiell for oss her hjemme. Minstejenta å¨snart fem år har vannkopper - sikkert 2000 stykker, og mange av de klør. Jeg er nyoperert i beinet, og meget immobil... I morgen blir vel dagen som i dag, rolig og fredelig inne. Søndag skal eldstemann spille fotballturnering og hun på 7 i bursdag - og det blir vel stort sett aktivitetene for denne familien.... Håper på å komme sterkere tilbake om en uke eller to! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Her er det snart middag på gang, så skal jeg rydde kjøkkenet og sove big time under BarneTV.. Datra legger seg i 19.30-tida, da spiller guttungen og jeg litt spill og ser på tv. Han legger seg i 21-tida, da skal jeg få lest litt pensum. Jeg ligger nok til 9.30 -10 i morra mens ungene ordner seg sjøl litt, så er det husrydding og litt handling før vi får besøk av venner. Tror Datra skal i en bursdag i morra, det kom jeg plutselig på. Søndag skal jeg på korseminar, og ungene skal være hos faren min. Så lager jeg sikkert middag til oss alle sammen etterpå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Må på en tilstelning for barn på søndag, men bortsett fra det skal vi gjøre ingenting. Det har vært en hard arbeidsuke, så nå er mor sjøl småsliten. Jeg skal betale regninger og svare på noen mailer jeg ikke har rukket over enda. Lage litt mat skal jeg nok også, men ellers ikke stort. Hvis jeg da ikke får en plutselig energieksplosjon! Da kan det ta seg opp;) God helg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Sove! Heldigvis ordner guttungen seg selv ;o) Så skal vi spille Wii, den er akkurat kommet i hus. Så blir det bading i den nye badestampen som straks står klar ute i hagen vår. Skal helt sikkert ha noe god mat, vet bare ikke helt hva enda. Så skal jeg sove litt mer. Kikke på matteoppgavene for å så fortrenge dem resten av helga ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg regner med det blir en innehelg i og med at ene datteren er syk. Nå venter jeg bare på at den siste skal bli syk. Hun som er syk skal egentlig i bursdag i morgen, så får se om feberen er borte i kveld. Det ser ikke lovende ut. Den eldste datteren er reist bort, og sønnen skal bort i morgen. Det blir en rolig lørdags kveld med biff og rødvin. I kveld skal vi ha pizza. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ok 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ingen planer. ) Ikke annet enn å være inne og sitte og se på at regnet siler ned og smelter borte stålisen i gata... Snuppa gråt seg til (bokstavelig talt!) å melde oss på en juletrefest i morra før jul, men nå har hun skiftet mening og vil ikke gå alikevel. Er jeg en fryktelig fæl mor som ikke overbeviser henne om at hun må ta konsekvensen av sine valg og gå alikevel...? Jeg har ikke det minste imot å bli hjemme nemlig... Ellers er planen at resten av jula skal ut og at jeg skal få ryddet litt i leiligheten og få slappet av og kost meg med ungene. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ingen planer. ) Ikke annet enn å være inne og sitte og se på at regnet siler ned og smelter borte stålisen i gata... Snuppa gråt seg til (bokstavelig talt!) å melde oss på en juletrefest i morra før jul, men nå har hun skiftet mening og vil ikke gå alikevel. Er jeg en fryktelig fæl mor som ikke overbeviser henne om at hun må ta konsekvensen av sine valg og gå alikevel...? Jeg har ikke det minste imot å bli hjemme nemlig... Ellers er planen at resten av jula skal ut og at jeg skal få ryddet litt i leiligheten og få slappet av og kost meg med ungene. ) Jeg ville garantert lykkelig blitt hjemme :-) Men så hater jeg juletrefester og store folkeansamlinger generelt :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 I morgen kveld skal jeg ut med jentene! Bursdag til ei venninne. Gleder meg, blir koslig :0) Søndag blir det rolig og kos med familien. God helg! :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Vel, i dag blir det å handle litt. Gubben skal på trening. Ungene og jeg får besøk. Når gubben kommer hjem skal vi bort på besøk. Så blir det vel litt god mat og tv-kos med ungene på kvelden. I morgen skal vi på juletrefest. Håper ellers på litt greit vær så vi tør å bevege oss ute litt. Ellers blir det vel litt skolejobbing for mor - håper jeg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.