Gå til innhold

Ari...

Anbefalte innlegg

Skrevet

''- Grimstad er full av vikarierende motiver. Kaller seg statsviter, men har en hovedfagseksamen som han tok i godt voksen alder. Han ville aldri blitt tillagt noen som helst plass i mediene hvis det ikke var for hans bakgrunn på Slottet, sier Ari.''

*Host* Look who's talking....

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

7

• morsan

6

• BMS!

6

• Lotte :o)

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Snakk om å pælme stein i glasshus.

*Hehe* Mildt sagt...

Skrevet

Snakk om å pælme stein i glasshus.

Enig. Men Grimstad er en udelikat type.

Skrevet

Du, nå klikket jeg meg inn på VG og så artikkelen, og kom da over dette bildet fra skrivestua i Lommedalen:

http://www.vg.no/uploaded/image/bilderigg/2009/01/10/1231572150748_416.jpg

Legg merke til stolen - jeg synes egentlig det er litt kult med slike stoler og det at folk er så outrerte at de skaffer seg noe slikt fremfor en kjedelig kontorstol, men det er _litt_ komisk vel, at selveste Ari har en stol som best kan beskrives som "kongestol"? ;-)

Skrevet

Du, nå klikket jeg meg inn på VG og så artikkelen, og kom da over dette bildet fra skrivestua i Lommedalen:

Legg merke til stolen - jeg synes egentlig det er litt kult med slike stoler og det at folk er så outrerte at de skaffer seg noe slikt fremfor en kjedelig kontorstol, men det er _litt_ komisk vel, at selveste Ari har en stol som best kan beskrives som "kongestol"? ;-)

Det er vel ikke komisk; han legger seg på standarden kona er vokst opp med ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231584319' post='4060804]

Det er vel ikke komisk; han legger seg på standarden kona er vokst opp med ;-)

...men det er jo _hans_ skrivestue..eller?

Skrevet

...men det er jo _hans_ skrivestue..eller?

Dumt å ha en langt lavere standard i ett av rommene i huset, hehe! Kjekt at svigerfar føler seg hjemme, når'n er på besøk også ;-)

Skrevet

Den mannen er bare ikke sann!!!

Skrevet

Den var kul da, men det kan da umulig være behagelig å sitte foran pc'n i mange timer i den stolen?

Skrevet

Den var kul da, men det kan da umulig være behagelig å sitte foran pc'n i mange timer i den stolen?

Nå vet vi hvorfor Ari skriver så korte bøker:)

Skrevet

Jeg synes den var dritkul:-)

Men enig i tonies kommentar:-)

Skrevet

Kul sol ja! :0)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231582242' post='4060783]

Enig. Men Grimstad er en udelikat type.

Utvilsomt.

Skrevet

Nå vet vi hvorfor Ari skriver så korte bøker:)

*hehe*

Gjest forsvarer
Skrevet

Jeg synes Ari Behn er i sin fulle rett til å forsvare sin svigerfamilie. Hva hoster du for??

Skrevet

Nå har ikke jeg lest det siste Grimstad sier, men jeg synes det er ganske søkt at en som har vært ansatt ved kongehuset (for det har han vel?) går ut i media og slarver om kongefamilien.

Forresten har jeg sansen for Ari. Jeg tror han er en veldig koselig kar som aldri ville gjort en flue fortred. Han er spesiell og ganske unorsk i sin væremåte, og det kan det være vanskelige for oss trauste nordmenn å forholde oss til ;-)

Tenk om flere menn kunne vært som Ari? Da tror jeg verden ville vært et bedre sted å leve :)

Skrevet

Jeg synes Ari Behn er i sin fulle rett til å forsvare sin svigerfamilie. Hva hoster du for??

Hvor mye hadde han selv vært i media hadde det ikke vært for hans forhold til kongehuset? Han er vel ikke akkurat den rette til å snakke nedlatende om andre som gjør det samme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...