Gå til innhold

Det er fra sine egne en skal ha det...

morsan

Anbefalte innlegg

Fra samtale på sengekanten med junior i går:

Han hadde hørt - uten å huske helt detaljene - et utsagn om at Michael Jackson var født som svart mann og var nå en hvit kvinne.

Hans moder finner det derfor påkrevet å fylle ut litt, og sier at utsagnet går ut på at "Michael Jackson har forvandlet seg fra en ung, svart mann til en middelaldrende hvit kvinne."

Nuvel, uttrykket "middelaldrende" bød på litt forvirring, da han trodde det hadde med tidsepoken middelalderene å gjøre, så jeg måtte forklare at det var en betegnelse til bruk på folk som ikke var helt gamle ennå, men som ikke lenger var unge.

"Åja!" sier han "sånn som deg, altså?"

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe. De sørger for at vi har bakkekontakt, disse barna våre;)

Ja, absolutt! .-)

Og når det kommer fra en som er liten nok ennå til at dette bare er et resultat av at han prøver å forstå noe, og ikke fordi han vil være ekkel - ala visse tenåringer - så er det jo bare morsomt:-)

Jeg lo så jeg nesten datt ned fra senga hans:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231586424' post='4060849]

*gapskratter*

Ikke sant? ;-)

Det blir "hva er likheten mellom morsan og MJ"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...