Gå til innhold

Tips til rimelig himmelseng for jenter:-)

morsan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

13

• tonie

6

• Faure

5

• Lotte :o)

3

Mest aktive i denne tråden

Skal tro om de sov på gjestesenger fra Ikea til vanlig eller om de hadde delvis flyttet ut og måtte sette opp noe for fotografen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan man gjøre 17. mai-antrekket komplett - ikke bare finnes det "bunadsparaplyer" (grøss), men nå kan man skaffe bunadsfrakk til bikkja også! Hurra!

http://www.facebook.com/photo.php?pid=2236115&op=1&o=all&view=all&subj=2297824567&aid=-1&oid=2297824567&id=624530197#/photo.php?pid=637771&op=1&o=all&view=all&subj=2297824567&aid=-1&oid=2297824567&id=711015069

Jeg får bare opp de samme bildene jeg. Ei demontert hylle eller no foran ei dør, og det andre bildet er av ei stue med "stygge" gardiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

Jeg tenkte på lekserom før jeg leste teksten til bildet ;o) Jeg tror faktisk han ville likt seg der de første dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan man gjøre 17. mai-antrekket komplett - ikke bare finnes det "bunadsparaplyer" (grøss), men nå kan man skaffe bunadsfrakk til bikkja også! Hurra!

http://www.facebook.com/photo.php?pid=2236115&op=1&o=all&view=all&subj=2297824567&aid=-1&oid=2297824567&id=624530197#/photo.php?pid=637771&op=1&o=all&view=all&subj=2297824567&aid=-1&oid=2297824567&id=711015069

Wow. Jaja, det er som jeg alltid har sagt, disse bunadsfantastene har dårig smak:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får bare opp de samme bildene jeg. Ei demontert hylle eller no foran ei dør, og det andre bildet er av ei stue med "stygge" gardiner.

Jeg har dessverre ingen forklaring på det eller tips til hjelp! :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsan, da jeg meldte meg inn i denne FB-gruppa, var jeg hellig overbevist over at du må ha vært en av initiativtakerne. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsan, da jeg meldte meg inn i denne FB-gruppa, var jeg hellig overbevist over at du må ha vært en av initiativtakerne. ;)

*he he* faktum er at jeg ikke er på facebook engang;-)

Jeg fikk linken fra Lotte en gang, og har lagret den på favoritter, slik at jeg kan bla litt innimello:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...