pekkaline Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Junior er vel sønner, men hva kaller vi døtre? 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Skrevet 10. januar 2009 Lille frøken for de små. Ok Will I. Nickersen junior, og Guri Malla frøken da? Jeg har ikke tenkt over dette før min datter spurte meg i dag. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Frøken Guri Malla, ville jeg vel heller sagt :-) Kjørte forresten forbi huset ditt på torsdag. Morsom og fargerik julepynt dere her!!!!!! Nå i dag pakker vei sammen jula her i huset. Du verden som treet drysset! Er blitt så mørkt og tungt i stua uten juletreet må tenne masse stearinlys i kveld, tenker jeg! 0 Siter
Mrs D Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Den yngre? Eneste jeg kommer på er Kari Diesen d.y. 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Skrevet 10. januar 2009 Frøken Guri Malla, ville jeg vel heller sagt :-) Kjørte forresten forbi huset ditt på torsdag. Morsom og fargerik julepynt dere her!!!!!! Nå i dag pakker vei sammen jula her i huset. Du verden som treet drysset! Er blitt så mørkt og tungt i stua uten juletreet må tenne masse stearinlys i kveld, tenker jeg! Du så pynten vår ja haha, han tok litt av i år Det må mange telys til for å få det like koselig som når juletreet var inne. Vi kastet det ut for noen dager siden, men det dryset faktisk nesten ikke. I morgen drar vi sammen utelysene også. Frøken Guri og Will junior ok 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Skrevet 10. januar 2009 Den yngre? Eneste jeg kommer på er Kari Diesen d.y. Ok ja det har jeg også hørt når du sier det. Den Yngre, takk 0 Siter
Gjest prust Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Du så pynten vår ja haha, han tok litt av i år Det må mange telys til for å få det like koselig som når juletreet var inne. Vi kastet det ut for noen dager siden, men det dryset faktisk nesten ikke. I morgen drar vi sammen utelysene også. Frøken Guri og Will junior ok Vi har utelysene på ennå, skal se om vi gidder å tasse ut og trekke ut stikkontakten i kveld, så får min kjære klatre opp og ta ned lysene i morgen (jeg sitter med beinet opp etter operasjon i Arendal på torsdag). Vi har hvite lys i den syrinbusken på hjørnet i skråningen nedenfor hagen. Vi snakket mye om nyeveien da vi kjørte frem og tilbake til Arendal den dagen. Tenk, så stille og fredelig det blir for dere! 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Skrevet 10. januar 2009 Vi har utelysene på ennå, skal se om vi gidder å tasse ut og trekke ut stikkontakten i kveld, så får min kjære klatre opp og ta ned lysene i morgen (jeg sitter med beinet opp etter operasjon i Arendal på torsdag). Vi har hvite lys i den syrinbusken på hjørnet i skråningen nedenfor hagen. Vi snakket mye om nyeveien da vi kjørte frem og tilbake til Arendal den dagen. Tenk, så stille og fredelig det blir for dere! Du er nyoperert ja, guri, åssen var det? Verker? Ja vi vil nok merke det veldig godt. Ikke at vi legger så mye merke til trafikken nå (gammel vane), men vi vil merke forandringen når det blir stille. Store trailere kan bråke ganske godt når de bremser..........romklang Det er sikkert kjempefint med lys der. Synd de må bort egentlig. Jeg liker best hvite lys, mann og barn liker farger, så jeg gav iopp kampen, men fikk hvite lys ved inngangen Hvor lang sykemelding blir det nå da? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Ok Will I. Nickersen junior, og Guri Malla frøken da? Jeg har ikke tenkt over dette før min datter spurte meg i dag. Frøken skal settes foran navnet. 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Skrevet 10. januar 2009 Frøken skal settes foran navnet. Ja det høres mest rett ut 0 Siter
Gjest prust Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Du er nyoperert ja, guri, åssen var det? Verker? Ja vi vil nok merke det veldig godt. Ikke at vi legger så mye merke til trafikken nå (gammel vane), men vi vil merke forandringen når det blir stille. Store trailere kan bråke ganske godt når de bremser..........romklang Det er sikkert kjempefint med lys der. Synd de må bort egentlig. Jeg liker best hvite lys, mann og barn liker farger, så jeg gav iopp kampen, men fikk hvite lys ved inngangen Hvor lang sykemelding blir det nå da? Det verker mindre i sårene enn jeg hadde trodd, men i dag har jeg så sabla vondt i leggmuskelen i det opererte beinet, selv om jeg ikke har noe sår der på baksiden. Sannsynligvis fordi jeg har gått så rart og stivt, og ikke brukt beinet på vanlig måte. Litt vondt å finne en god stilling når jeg skal sove... Hele beinet er bandasjert, så det er litt stivt å gå- I morgen kveld skal jeg ta av bandasjen, få dusje for første gang og skifte på de små bandasjene. Først da får jeg se hvordan det egentlig ser ut.... Stingene skal tas om ca ti dager. Er sykemeldt i to uker, men jeg regner med at jeg begynner litt forsiktig og svarer på mail hjemmefra den siste uka, ellers blir det så mye å ta igjen (har ingen vikar).... 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Skrevet 10. januar 2009 Det verker mindre i sårene enn jeg hadde trodd, men i dag har jeg så sabla vondt i leggmuskelen i det opererte beinet, selv om jeg ikke har noe sår der på baksiden. Sannsynligvis fordi jeg har gått så rart og stivt, og ikke brukt beinet på vanlig måte. Litt vondt å finne en god stilling når jeg skal sove... Hele beinet er bandasjert, så det er litt stivt å gå- I morgen kveld skal jeg ta av bandasjen, få dusje for første gang og skifte på de små bandasjene. Først da får jeg se hvordan det egentlig ser ut.... Stingene skal tas om ca ti dager. Er sykemeldt i to uker, men jeg regner med at jeg begynner litt forsiktig og svarer på mail hjemmefra den siste uka, ellers blir det så mye å ta igjen (har ingen vikar).... Håper dette går glatt og fint over og at du får gjort unna arbeid hjemmefra da. Jeg ville kanskje nevnt dette for avdelingen du ble operert på, den smerten bak i leggen tenker jeg på... Høre om det er vanlig. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Håper dette går glatt og fint over og at du får gjort unna arbeid hjemmefra da. Jeg ville kanskje nevnt dette for avdelingen du ble operert på, den smerten bak i leggen tenker jeg på... Høre om det er vanlig. Ja, jeg får se hvordan det er i morgen. Fikk så sabla vondt i begge hælene akkurat nå, akkurat som det stikker oppover i beinet :-( Merkelig. Nå har jeg tent masse stearinlys, og pizzaen er i ovnen!!!!!!! 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Skrevet 10. januar 2009 Ja, jeg får se hvordan det er i morgen. Fikk så sabla vondt i begge hælene akkurat nå, akkurat som det stikker oppover i beinet :-( Merkelig. Nå har jeg tent masse stearinlys, og pizzaen er i ovnen!!!!!!! Kosleig med lys! Jeg tok just ut pizza, enkelt i dag, ferdiglaget Kos dere og god bedring 0 Siter
Gjest prust Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Kosleig med lys! Jeg tok just ut pizza, enkelt i dag, ferdiglaget Kos dere og god bedring Vi skal ha diverse helt ferdiglagede (type Grandiosa og Dr Oetker osv) *hysj* 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Vi skal ha diverse helt ferdiglagede (type Grandiosa og Dr Oetker osv) *hysj* Her blir det grandis på meg og. Kjæresten ville ha fiskeboller i karrisaus. *urk* 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Her blir det grandis på meg og. Kjæresten ville ha fiskeboller i karrisaus. *urk* Fiskeboller på lørdag??! Jøss, type! Nei, det er visst Grandis som gjelder i kveld! Her også... :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Fiskeboller på lørdag??! Jøss, type! Nei, det er visst Grandis som gjelder i kveld! Her også... :-) Han elsker fiskeboller og fiskekaker, og velger ofte det fremfor annen mat. Mens jeg velger pizza og burger 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Han elsker fiskeboller og fiskekaker, og velger ofte det fremfor annen mat. Mens jeg velger pizza og burger Er glad i fiskekaker selv jeg altså, og det skal vi ha i morgen:-) Men jeg synes det er viktig å skille ut lørdagskvelden sånn matmessig, og da blir det ikke fiskekaker nei! Pizza, taco, lasagne, kalkunburger etc. er typiske lørdags"middager", og slik skal det bare være;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.