Gjest mamma`n hennes Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 bare med mamma. Hun sier hun synes det er flaut å kose med pappa for tiden. Hun ble 9 år i oktober -08. Er det vanlig eller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 vet ikke om det er vanlig. Min pode er bare tre år. Men husker da søstern var mindre (hun er 10 år yngre enn meg), og hun var skikkelig pappa-jente. skulle sitte på fanget hans, og ville ha kos og oppmerksomhet av han hele tiden. mamma var ikke så spennende... Har du spurt henne om hvorfor? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mamma`n hennes Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 vet ikke om det er vanlig. Min pode er bare tre år. Men husker da søstern var mindre (hun er 10 år yngre enn meg), og hun var skikkelig pappa-jente. skulle sitte på fanget hans, og ville ha kos og oppmerksomhet av han hele tiden. mamma var ikke så spennende... Har du spurt henne om hvorfor? Hun sier selv hun synes det er så flaut, og at hun er blitt for stor til slikt. Hun har desto blitt mer avhengig av meg i den siste tiden, jeg skal gjøre alt. Hjelpe til i stell og legging ovs. Men hun sier jo pent god natt til pappa og gir han en rask klem. Før var hun pappajente og elsket å kose med han, men ikke nå lengre. Tror pappa er litt lei seg av at datteren ikke vil kose lengre. Han synes det er trist. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hun sier selv hun synes det er så flaut, og at hun er blitt for stor til slikt. Hun har desto blitt mer avhengig av meg i den siste tiden, jeg skal gjøre alt. Hjelpe til i stell og legging ovs. Men hun sier jo pent god natt til pappa og gir han en rask klem. Før var hun pappajente og elsket å kose med han, men ikke nå lengre. Tror pappa er litt lei seg av at datteren ikke vil kose lengre. Han synes det er trist. Hun er jente og begynner vel å synes det er litt pinlig i forhold til pappa som er mann. Det må pappa bare respektere synes jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faure Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hun sier selv hun synes det er så flaut, og at hun er blitt for stor til slikt. Hun har desto blitt mer avhengig av meg i den siste tiden, jeg skal gjøre alt. Hjelpe til i stell og legging ovs. Men hun sier jo pent god natt til pappa og gir han en rask klem. Før var hun pappajente og elsket å kose med han, men ikke nå lengre. Tror pappa er litt lei seg av at datteren ikke vil kose lengre. Han synes det er trist. Hun er blitt mer selvstendig og hva som var er ikke kos mer. Min første tanke er at pappa skjøvet henne fra seg på en eller annen måte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dere har om ikke lenge en tenåring... Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hun begynner å bli stor jente! Tida har kanskje gått litt fort for dere, ettersom dere ikke skjønner at hun føler seg for stor for kosing med pappaen. Blir nok mer og mer som blir flaut framover.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mamma`n hennes Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hun er blitt mer selvstendig og hva som var er ikke kos mer. Min første tanke er at pappa skjøvet henne fra seg på en eller annen måte. Nei, pappa har aldri skjøvet henne fra seg. Han elsker nemlig kose selv, og savner kosen de hadde. Hun begynner vel å bli stor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhea Silvia Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Litt rart? min 12 åring koser gjerne med pappan sin, og jeg var pappajente lenge. Men 12 åringen min er sålangt veldig uinteressert i gutter, det kan ha noe med det. En slags oppvåkning i forståelsen mellom gutter og jenter. Og da blir det med pappa litt flaut..? Kanskje..? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hmmm, vår 9-åring (som ble 9 nå i desember) koser fremdeles både med mamme og pappa. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Datteren min på 15 gir masse klemmer både til meg og faren sin. Men vi passer på å ikke klemme henne når hun er sammen med jevnaldrende, det blir pinlig for henne. Ikke press henne til å klemme faren sin. Jeg syns han skal avstå fra å ta initiativ til det, bare ta i mot de klemmene hun fortsatt måtte gi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Er han "voldsom" de gangene de har kost? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.