Gå til innhold

Datteren på 9 år vil ikke kose mer med pappa....

Gjest mamma`n hennes

Anbefalte innlegg

Gjest mamma`n hennes

bare med mamma. Hun sier hun synes det er flaut å kose med pappa for tiden. Hun ble 9 år i oktober -08. Er det vanlig eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet ikke om det er vanlig. Min pode er bare tre år. Men husker da søstern var mindre (hun er 10 år yngre enn meg), og hun var skikkelig pappa-jente. skulle sitte på fanget hans, og ville ha kos og oppmerksomhet av han hele tiden. mamma var ikke så spennende...

Har du spurt henne om hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mamma`n hennes

vet ikke om det er vanlig. Min pode er bare tre år. Men husker da søstern var mindre (hun er 10 år yngre enn meg), og hun var skikkelig pappa-jente. skulle sitte på fanget hans, og ville ha kos og oppmerksomhet av han hele tiden. mamma var ikke så spennende...

Har du spurt henne om hvorfor?

Hun sier selv hun synes det er så flaut, og at hun er blitt for stor til slikt. Hun har desto blitt mer avhengig av meg i den siste tiden, jeg skal gjøre alt. Hjelpe til i stell og legging ovs. Men hun sier jo pent god natt til pappa og gir han en rask klem. Før var hun pappajente og elsket å kose med han, men ikke nå lengre.

Tror pappa er litt lei seg av at datteren ikke vil kose lengre. Han synes det er trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier selv hun synes det er så flaut, og at hun er blitt for stor til slikt. Hun har desto blitt mer avhengig av meg i den siste tiden, jeg skal gjøre alt. Hjelpe til i stell og legging ovs. Men hun sier jo pent god natt til pappa og gir han en rask klem. Før var hun pappajente og elsket å kose med han, men ikke nå lengre.

Tror pappa er litt lei seg av at datteren ikke vil kose lengre. Han synes det er trist.

Hun er jente og begynner vel å synes det er litt pinlig i forhold til pappa som er mann. Det må pappa bare respektere synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er blitt mer selvstendig og hva som var er ikke kos mer. Min første tanke er at pappa skjøvet henne fra seg på en eller annen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dere har om ikke lenge en tenåring...

Hun begynner å bli stor jente! Tida har kanskje gått litt fort for dere, ettersom dere ikke skjønner at hun føler seg for stor for kosing med pappaen. Blir nok mer og mer som blir flaut framover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mamma`n hennes

Hun er blitt mer selvstendig og hva som var er ikke kos mer. Min første tanke er at pappa skjøvet henne fra seg på en eller annen måte.

Nei, pappa har aldri skjøvet henne fra seg. Han elsker nemlig kose selv, og savner kosen de hadde. Hun begynner vel å bli stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt rart?

min 12 åring koser gjerne med pappan sin, og jeg var pappajente lenge. Men 12 åringen min er sålangt veldig uinteressert i gutter, det kan ha noe med det. En slags oppvåkning i forståelsen mellom gutter og jenter. Og da blir det med pappa litt flaut..? Kanskje..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Datteren min på 15 gir masse klemmer både til meg og faren sin. Men vi passer på å ikke klemme henne når hun er sammen med jevnaldrende, det blir pinlig for henne.

Ikke press henne til å klemme faren sin. Jeg syns han skal avstå fra å ta initiativ til det, bare ta i mot de klemmene hun fortsatt måtte gi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...