Gå til innhold

Hjelp-han har fått kjæreste!! :)

Gjest svigermor :)

Anbefalte innlegg

Gjest svigermor :)

Det er egentlig veldig, veldig søtt. 7-åringen vår har altså fått seg kjæreste. Han synes det er småflaut, men virker veldig fornøyd med det..

På sengekantenfortalte han at de hadde lekt bryllup på SFO (selv om han sier at han aner ikke hva bryllup er for noe :))

Hvordan er det når så små barn er kjærster..hvordan utarter dette seg tro..? Hva sier dere med eldre barn? Når blir det mer seriøst? Synes de er så små ennå, jeg...

Morsomt dette her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En gutt i klassen til minstemor var kjæreste med min datter i fjor, men hun var ikke kjæreste med han da vissnok:-)

Gutten var helt besatt av henne ifl. hans mor og også iflg. læreren.

Min datter synes dette var slitsomt og flaut og var veldig lykkelig da han "dumpet henne" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår mellomste har hatt kjæreste siden hun var 5. Det var kyss og klapp og klem så fort anledningen bød seg for de to.

Nå går de på forskjellige skoler, men anser seg fremdeles som kjærester, selv om de så og si aldri har noe kontakt...

Eldste har nettopp gjort det slutt med sin kjæreste. De var kjærester i litt over 1 år. De går i 4. nå.

De var egentlig bare venner de to. Lekte litt i lag. Gikk sammen hjem. Ikke noe klemming eller kyssing der i gården.

Andre i klassen til den eldste både kysser og klemmer - så det varierer nok litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...