Gjest tenåring i opposisjon Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 datter ? Hun og en annen jente på 20 år har bestilt seg flybillett til oslo. Datteren min har ikke fått lov, hun har ikke spurt meg som forelder om dette er greit. Fikk vite det gjennom noen andre. Har nå konfrontert datteren min, og hun sier hun drar uansett. Turen har som formål "fest". Har kontaktet 20 åringen hun skal reise med, hun avviser meg og sier hun ikke kan nekte 16 åringen å være med. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Icora Panter Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Tror at flyselskapet vil nekte henne å reise dersom en foresatt ringer å sier at hun rett og slett er på rømmen.. Da ville de rett å slett være behjelpelig med "rømmimg" Og det tror jeg neppe de vil ha på seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Ring flyselskapet. Det skulle ikke forundre meg om de hjelper deg her:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betina93 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg hadde bare svart at hun for ta seg ut, og at hun ikke måtte ringe meg vist hun trengte noen penger.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Icora Panter Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hei! Hvordan gikk det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.