Gjest avlaster Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Oj da fikk du jammen klekkelig godt betalt! 3500 kr for en helg (hvis jeg forsto deg riktig)! Jeg har sjekket hva kommunene rundt om betaler og det ser ut som ca 750 kr (inkludert dekning av utgifter) pr døgn (24 timer) er det vanlige. Det skal jeg kunne klare. Det med å henge opp en lapp i en barnehage er en god ide. ''Oj da fikk du jammen klekkelig godt betalt! 3500 kr for en helg (hvis jeg forsto deg riktig)!'' Ja jeg fikk 109,64 pr time, x36 timer. I tillegg fikk jeg kost og losjigodtgjørelse, samt transportkostnader og enkelte andre utgifter dekket.. Minus skatt ble det ca 3-3500 utbetalt.. Så ja det var ganske bra betalt!! ''Jeg har sjekket hva kommunene rundt om betaler og det ser ut som ca 750 kr (inkludert dekning av utgifter) pr døgn (24 timer) er det vanlige. Det skal jeg kunne klare.'' Jeg hadde glatt tatt på meg å være avlaster til den lønna også. Kjempekoselig, blir fort mer personlig enn en jobb ja! ''Det med å henge opp en lapp i en barnehage er en god ide.'' Det kan du kanskje gjøre, men jeg mente i utgangspunktet å høre i den barnehagen han går i, men skjønner nå at han trolig ikke går i barnehage. Uansett ville jeg nok snakket med styreren, kanskje hun/han vet noen som kunne tenke seg/egne seg. Det skal jo klaffe mellom dere også, og du må velge en som du føler deg komfortabel med og har kjemi med. Lykke til, håper det løser seg!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.